stilletjes hier

Hoi allemaal,

Ik heb vorige week dinsdag mijn nekplooimeting gehad en die was super!
Krijg morgen weer een echo maar dat is meer zodat ik er vertrouwen in krijg na alle ellende van het afgelopen jaar.
Net als Nathalie kom ik nog regelmatig bij het andere forum zwanger worden na een miskraam.
Die meiden kennen mij wat langer.
Ik ga woensdag naar de 9 maandenbeurs en zal dan toch zeker wat gaan kopen hi,hi.
Vindt het alleen lastig omdat ik nog niet weet wat het wordt.
Maar, dat shoppen komt wel goed!
Nog meer meiden die gaan?

Liefs pupke

Hoi Angel,

Gewoon shoppen hoor!
Hoezo heb je vrijdag pas zekerheid????
Jij ook heel veel plezier morgen.
Wordt een lange dag maar zeker wel gezellig!!!

Liefs Pupke

he Pupke, ik ga niet had wel leuk gevonden, maar had dan wat verder willen zijn. Als morgen men echo er goed uitziet dan ga ik wel even los bij de bijenkorf of prenatal ofzo. Veel plezier morgen pupke en angel

@Sola
Wat heerlijk dat het goed met je gaat, echt super om te lezen. Kan niet wachten tot morgen. Ik laat het weten.

kus nath

He mijn echo gehad gister, en ben nog nooit zo gelukkig geweest ik heb het mooiste gezien wat iemand zich maar kan wensen. kleine bewegelijke lummel. exact volgens berekening 10 wk en 1 dag.
Heb het gevoel dat ik nu een stuk zekerder verder kan gaan, en daarbij heb ik de dvd dus ik kan altijd even snel naar mijn kleine kijken

gr. nath

Laat je niet leiden door onzekerheden hoor, dan kun je je gehele zwangerschap wel aan de gang blijven! Ik spreek uit ervaring, het blijft toch eng!

Zelf ben ik nu ruim 26 weekjes, maar heb ook wel tot 16 weken gewacht totdat ik alles écht kon geloven en er vertrouwen in had!

Genieten hoor, het gaat zo verschrikkelijk snel!

Terug
Bovenaan