stilletjes juigen!!

hey

nee deze echt pas vanaf de eerste NOD! ik heb het wel nagelezen, ga morgen nog 1 doen die zegt hoeveel weken!
ik ga zeker genieten! wel stilletjes nog maar toch intens blij!!!

Gefeliciteerd!
Al doe je 10 testen, je blijft ongesteld hoor ;) Gewoon rekenen vanaf de laatste ongesteldheidsdag, dat doet de vk ook!

Tijd vliegt, dus geniet ervan!

Suzannetje,Ongesteld?? zwanger bedoel je denk ik ! hihi
en ik weet hoe snel het gaat! ik heb al 3 kindjes...
maar mijn menstruatie kan ik niet narekenen, rare cyclus.. weet wel wanneer ik eisprong had!
ik ga daar dus vanuit!
bedankt voor je reactie!

liefs

Gefeliciteerd!!!
Wat fijn!!!

niet om vervelend te zijn, maar als je hcg zo hoog is kan dat ook wat anders betekenen...............................nl een 2-ling ; )))
"helaas"ervaring!!!hihihihihih

Veel succes morgen, maar ik denk dattie hetzelfde aangeeft : ))

was je ook zwanger van 2 ling?? of ook nu sinds kort zwanger en eerder positieg getest! ik kan gewoon niet langer zwanger zijn dus ik snap het niet! ben wel erg blij hoor!

liefs

he gefeliciteerd , ik had vandaag hetzelfde, ook vage klachten en aankomend weekend nod, door omstandigheden ook al vast getest en ook met de kruidvattest ong 3a4 dagen van te voren en ook positief, durf ook nog niet echt te juichen maar lijntje komt ook niet voor niks,, ga het na het weekend opnieuw doen, voorlopig nog maar stilletjes genieten en hopen dat alles goed blijft gaan

Terug
Bovenaan