Stilletjes...

Of de site loopt hier vast :-D Offf het is gewoon onzettend rustig hierzo.. :)
Zijn er geen dames alvast bezig met de bevalling??

Bij mij is het dubbel, de ene keer denk ik; ach dat doe ik wel even! Zooo heel veel pijn zou het toch niet doen....?? haha (1e kindje he :)    )
Maar een andere keer denk ik weer; nee Getssie ik durf niet meer... straks doet het zo zeer en lukt het me niet, en  heb ik er de kracht niet meer voor.. enz enz enz :)
Of dat je denkt...gaat dat echt wel passen..??zo groot ben ik niet :)
Of bij een krampje wat wat doorzet...sh*t hij gaat toch nu al niet komen?? :-D

Ja het zal wel dat je er iets moois voor terug krijgt, maar toch... je kind moet er wel uit! Dat eerst maar..achteraf hoor je mij ook wel zeggen; ach het was de moeite waard, je krijgt er iets prachtigs voor terug (hoop je maar :) )

Liefs van ons!!

Hoi Inanna,

Hier nog iemand die de ene keer denk ach vorige keer is het toch ook gelukt.
Maar dan de andere keer weer denkt van oja echt lekker was het niet.
Ik denk dat je dit gevoel wel blijft houden totdat je denk he shit ik ben nu echt aan het bevallen en dan heb je ook niet echt tijd meer om je er nog heel druk   over te maken.
En dan is toch die veel te irritanten zin ook weer waar "er is nog nooit een kind blijven zitten".
Ik denk dat het het beste is er niet al te gespannen aan de beginnen en het maar gewoon over je heen te laten komen.

Gr Lique 32 weken zwanger en mama van melanie 3jaar

Hoi Inanna,

Hier nog iemand die de ene keer denk ach vorige keer is het toch ook gelukt.
Maar dan de andere keer weer denkt van oja echt lekker was het niet.
Ik denk dat je dit gevoel wel blijft houden totdat je denk he shit ik ben nu echt aan het bevallen en dan heb je ook niet echt tijd meer om je er nog heel druk   over te maken.
En dan is toch die veel te irritanten zin ook weer waar "er is nog nooit een kind blijven zitten".
Ik denk dat het het beste is er niet al te gespannen aan de beginnen en het maar gewoon over je heen te laten komen.

Gr Lique 32 weken zwanger en mama van melanie 3jaar

heey meid, nou uh, ik ben 39 weken zwanger ...van de derde en begin hem nu ook wle weer een beetje te knijpen hoor!!
maar het eruit komen is niet het ergste, dan wil je nog maar een ding eruit!!!!!
en dat is minder erg vond ik dan de weeen, mijn mening...hopelijk een geruststelling, weeen zijn geen pretje, dat is een feit!! maar...misschien heb je mazzel en duurt het allemaal niet zolang, dat scheelt enorm, succes!

Haai haai,

Haha Das ook zo er is nog nooit een kindje blijven zitten.. en we zullen idd wel niet veel tijd hebben om te denken tijdens het bevallen...ik wil niet meer!! haha!! Het moet er dan uit!!! :-D Haha
Van de week zag ik een bevalling op tv...jeumig ik schrok me echt wild!!
Dacht neewel..die vrouw heeft echt heeel veel pijn!!
Maar idd het verschilt natuurlijk ook weer per persoon..
er zit denk ik niks anders op dan het maar gewoon af te wachten.. :)

Maar dan ga ik weer denken.. mm ik als alles goed gaat ga ik thuis bevallen.. maar wat als het nou mis gaat..dan kan je beter in het ziekenhuis zijn??!
nee zo moet je ook niet denken :)

Van de week was ik ergens een broodje aan het eten, ziet een vrouw mijn buik en begint over haar zwangerschap.. eerst vond ik het nog wel leuk, totdat ze me vertelde dat ze uiteindelijk een dood geboren kindje kreeg... dit vertelde ze me even in details.. en ze had net zon buikkie als mij, en had precies dezelfde kwaaltjes..
Getver!! heb dus echt een klote nacht gehad.. wie vertelt nu zoiets tegen een zwangere vrouw?? Ongelooflijk he..! :-S

Nou ik zal even met de voetjes op de bank en lekker gaan hangen, voordat  ik met het eten begin  :)

Liefs

nou, op dat verhaal zit je als hoogzwangere echt niet te wachten!!! (en bedoel het naar de moeders die hun kindje verliezen niet kwaad, heb zelf zus met doodgeboren kindje dus weet de impact en ellende ervan)
Maar jij wilt geen horro-verhalen horen als je op punt staat om je kleintje ter wereld te brengen en de onzekerheden die je erbij voelt. Dan wil je eerder horen dat t allemaal goedkomt, het geen pretje is maar je dat vergeet als je je kleintje in je handen hebt.

Ik heb geen ervaring met normale bevalling, onze uk lag dwars en draaipogingen hadden geen efect: ons jochie kwam per keizersnee ter wereld. Maar tot de 35 weken dacht ik ook dat ik thuis ging bevallen en lag de bevalling als een berg voor me. De ene keer dacht ik dat gaat me wel lukken, de andere keer gierden de zenuwen me enorm door de keel.
Wat betreft twijfel over thuis/ zh-bevallen: je kan op elk moment nog beslissen (in deze regio in ieder geval), dat je in zh wilt bevallen. En je kan hele goede afspraken maken met je VK dat zij bij enige twijfel over jullie welzijn, dit met je bespreekt en laagdrempelig is met advies om naar ZH te gaan.
Hopelijk overheersen de gedachten over je bevalling niet de gehele dag en kun je veelal genieten van deze unieke periode, die voorbij is voor je t weet!
Vlotte, voorspoedige bevalling gewenst, groetjes, mira (sinds 02-01-07 mama van jaap)

hoihoi,ik ben er ook wel mee bezig.Ene keer idd nuchter en de andere keer angstig maar wat ik wel heb gedaan is een ziekenhuis hier in de buurt opgezocht die 24 uur per dag anesthesie geeft.Dat heb ik als 1e keuze aan mn vk opgegeven,wie weet is er toevallig net plek.Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben wat geruster met het idee dat ik als   het"teveel" word erom kan vragen.Haha wat een held he?Groetjes kim

Hey meiden,

Jeumig,..,het lijkt wel of het steeds erger word.. de ene keer ben ik NOG nuchterder dan de andere keer en de andere keer ben ik NOG angstiger!! Haha kunnen we het nog volgen :D

Weet je wat ik ook niet snap...al die horror verhalen die je hoort van de mensen om je heen...
zeggen ze tegen mij; jee laatst is er ook een meissie van jouw leeftijd overleden tijdens de zwangerschap/bevalling, komt steeds vaker voor he!!

Daar zit je dan met een zwangere buik!!!!!! Ik snap er niks van... En geloof me het is niet de eerste...
Zelf zou ik zoiets dus echt niet doen...
Nu zit ik dus steeds als ik niks voel...Leeft de baby nog wel??
Of de bevalling die vonk al eng...maar nu...snik!!

Hebben jullie dit ook???

Liefs!!!

Terug
Bovenaan