Stilletjes...

Hey hallo

Ik ben net bevallen van een zoon en ik heb me niet zo druk gemaakt over de bevalling van te voren (misschien iets te weining)maar je kunt je niet echt voorbereiden het loopt zoals het loopt.Het is inderdaad niet echt leuk maar het klinkt zoals vele zeggen je bent er snel over heen.Bij mij ging de bevalling redelijk Jayden was wel een sterre kijkertje en dan zijn de pers weeen het zwaarst (is mij verteld) Ik heb 1 uur geperst en wat is dat nou als je daarna van zo'n klein kereltje kan genieten. Ik weet het klinkt heel raar maar zo heb ik dit ervaren ik had al na een dag van dit wil ik nog eens mee maken.Wel ben ik heel blij dat ik in het ziekenhuis ben bevallen.
Ik zal de details weg laten ik vond dat tijdens mijn zwangerschap ook heel vervelend om te horen. Maar je krijgt altijd het ergste te horen denk maar zo als het allemaal zo erg was waren er niet zoveel baby's geboren.

Succes iedereen het is een hele ervaring

Lil

Hoihoi,

ja, moeilijk he. De ene keer roep ik ook om het hardst dat er nog nooit 1 is blijven zitten en de andere keer denk ik: zou ik het het eigenlijk wel kunnen?

En dan komt je schoonmoeder met een verhaal over 34 hechtingen (dat ik echt niet meer kan hooooren, zo vaak heeft ze het al verteld) of iemand anders weer met pies-kots-en-poep-verhalen (ook zo leuk)...
En van de week weer op TV dat de babysterfte in NL zo hoog is 's nachts en in het weekend omdat die gynaecologen zo moeilijk uit bed te bellen zijn...

Nouja, het komt allemaal vast wel goed. Ik ben heel blij dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. Ik kan me zelf niet voorstellen dat je het thuis wil, maar ik vind het wel goed dat in Nederland de mogelijkheid wel bestaat. In andere landen MAG het gewoon echt niet, dat vind ik weer het andere uiterste.

Iedereen heel veel sterkte! We kunnen het!! Echt!!!
Liefs, Jose
38 wkn

Terug
Bovenaan