stilte

Hoi Lara,

Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal. Ik heb dat ook gehad. moet ik gelijk aan me zelf denken toen ik door een rot periode ging. Intuititie is een str=erk gevoel wat vaak klopt. Alleen hoop ik dit keer dat je gevoel niet klopt.
Wat zijn ze nu van plan?? (de gyn)
Ik heb mijn huis wel op kinderen gekocht en heb dus een rommel kamer... Die ruim ik ook niet op tot ik een kleintje heb. Als ik het wel doe heb ik het gevoel dat ik mijn hoop opgegeven hebt. Dat kan ik nu nog niet.

Veel sterkte en hoop dat je hier over heen kunt komen.

Liefs Claudy

Ik heb een potje zitten janken bij je verhaal. Eerst weinig en daarna kon ik niet meer ophouden. Ik herken alles wat je schrijft en je verwoord het precies zoals het is... Ik voel me na het bleren opgelucht. Het zou jou ook goed doen, Lara.

Bedankt voor je verhaal,

veel liefs,

'M'

Nou ik kan me aansluiten, met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen!
En wat kan je het mooi verwoorden allemaal.
Het is erg herkenbaar, voor zover ik over de dingen kan meepraten!

Veel sterkte meid,en hoop dat je het snel een plekje kan geven, zodat je vol goede moet weer verder kan gaan met de dingen die komen gaan.

Liefs,
cynthia

Hoi Lara,

Ik ken je nog niet.. Maar wat kun jij schrijven zeg... ik hoop dat dat een beetje oplucht, want ik heb gelijk met je te doen. Aan medelijden heb je niks, maar wel aan steun en begrip voor hetgeen je schrijft. Steun die je in je directe omgeving tekortschiet! Wij zijn er voor je hoor meid!!!
Tot snel Lill.

He Lara,
Zo wat kan jij schrijven zeg, echt prachtig wanneer t niet om zoiets ernstigs gaat.
Kan me niet helemaal inleven in jou gevoel want ik heb wonder boven wonder een prachtige zoon en wanneer ik jou verhaal zo lees voel ik me haast schuldig dat mn wens naar een tweede zo groot is,maar ja er valt altijd wat te wensen he,maar ik gun het haast de mensen die geen kinderen hebben nog meer dan ons zelf een 2e hoor helemaal wanneer ik jou verhaal zo lees maar goed wat heb je eraan, niets!!!Alleen dat ik het oprecht meen en ik alle warmte naar je zou toe stralen en maar hopen dat het wonder ooit voor jullie uitkomt!
Sterkte meid, Liefs pluk

Hoi Lara,
Je hebt je gevoelens ontzettend mooi verwoord in je verhaal. Mijn complimenten meid, ik kan geen woorden schrijven waardoor je je anders voelt helaas. Als dat mogelijk was, had ik het meteen voor je gedaan. Voor mensen die niet met dit gevoel worstelen en niet met deze problomen kampen is het niet echt te begrijpen wat er door ons heen gaat. Ikzelf begrijp het geen eens.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Veel liefs Ang

Hoi Lara
Meid ik lees je verhaal en ben er stil van met de tranen in me ogen. Als ik je verhaal leest zie ik het voor me als in een film.
Je kan heel mooi schrijven.ik hoop met je mee en zal duiemen dat het allemaal weer anders wordt.Verder ben ik er stil van.

liefs winnie

hoi lara,

veel valt er niet meer te zeggen, dat hebben de andere dames al gedaan!

je verwoord het inderdaad zo puur.....je snapt meteen wat je bedoelt en probeert te begrijpen hoe je je voelt.....ik ben er stil van.....

lieve lara heel veel sterkte, en ook al ken ik je niet van "hier" ook ik wil proberen een bijdrage te leveren om een steun voor je te zijn...

xx kimpansee

Terug
Bovenaan