Stoel babykamer

Wij denken erover om nog een relaxte stoel te plaatsen in de babykamer voor het geven van voeding etc. Heeft iemand de ervaring of dit handig is, of gebruik je het in de praktijk verder niet?

Bedankt!

Hier hebben wij ook over na zitten denken... mij lijkt het wel praktisch. Hangt er bij ons ook nog even vanaf of er wel ruimte is.. dus eerst de commode en de wieg maar plaatsen... En dan maar zien of er een plekje vrij is en of het echt daadwerkelijk zo handig is...

Dus ik ben ook wel benieuwd naar andere reacties!!

Liefs Rixt

Hai,

Wij gebru

iken de stoel al 1.5 jaar elke dag! Aanrader wat
mij betreft! In het begin voedde ik op mijn bed omdat dat verstelbaar is en Mette bij ons op de kamer sliep. Vanaf het moment dat ze op haar eigen kamertje sliep hebben we de stoel zeer intensief gebruikt. Elke ochtend als ze wakker wordt geven we op de stoel haar ochtendflesje en na haar middagslaapje weer. Ik lees er ook op voor voor het slapen gaan.   Wij hebben de stoel ghost van philippe starck met armleuning.   Nooit spijt van gehad!

gr.Ing

Hoi.

Ik heb een schommelstoel gekocht.
Wel een die ook echt lekker zit.
Mijn schoonzus gebruikt hem nog en vond dat ideaal   omdat je dan lekker kan wiegen.

Groetjes Minke (28+2)

Hoi,

Wij hadden ook een stoel in de kamer bij mijn dochter staan. Als ik 's nachts voedde hoefde mijn man niet wakker te worden en kon ik daar lekker zitten.
Ook op nachten dat dochterlief niet wilde slapen ging daar wel lekker met haar zitten.
Ik zou het dus zeker aanraden. Ben nu zwanger van de tweede en wij hebben die stoel op een gegeven moment weggedaan dus moeten nog even op zoek naar een alternatief.

Debbie

Wij gebruiken hem van nummer 1 nog steeds dagelijks. Tips: lage leuningen, ik had namelijk eerst een schommelstoel waarbij hij tijdens de borstvoeding toen hij ietsjes groter werd zich met zijn voetjes steeds afzette en later steeds met zijn voetjes vast zat waardoor je met overleggen erg moest opppassen.
Tips 2: een leuning die zonder standen of lastige knoppn in verschillende houdingen kan zodat je zelf ook kan wegsuffen als je lange nachten naast zijn bedje moet maken of juist actief wil zitten......... wij hebben een simpele ikeastoel van een aantal jaar geleden. Tip 3: zorg dat hij goed afwasbaar is. bij ons is er veel melk en spuug overheen gegaan

Heb ik ook gedaan en heel veel gebruikt!!
Ook later als je 's avonds nog even eenliedje zing, verhaaltje voorleest oid
Ik zit er nog elke dag in (na anderhalf jaar)
voeden deed ik overigens 's nachts ook graag in bed, lekker warm!

groetjes Klarie

Ik heb er wel over gedacht, maar niet gedaan, en ik moet zeggen ik heb het niet gemist!!
Mijn man slaapt als een kanon, die wordt echt nergens van wakker, dus dat was een zorg minder!
En ik vond het heerlijk om 's nachts gewoon je bed in te kruipen met die kleine, lekker warm. Want 's nachts op een stoel gaan zitten is toch een beetje fris, als je net uit een warm bed komt!!
En daarbij ik maar drie maanden nachtvoeding gegeven, en overdag en 's avonds heb ik altijd beneden of op bed gevoed!!

Maar doe vooral wat jezelf het fijnst lijkt!!

liefs

Terug
Bovenaan