Stoel babykamer

Wij hebben een stoel van Ikea, waren eigenlijk op zoek naar een schommelstoel maar die vonden we erg duur, deze wiegt ook en zit erg lekker. Alleen toen ik net bevallen was kon ik niet in zitten, maar nu (mijn dochter is 14 maanden) gebruik ik m nog steeds erg veel. Lekker samen knuffelen en boekje lezen voor het slapen gaan. Je hebt ze ook in miniversie, misschien dat we die er ooit nog eens bij kopen.

Hoi,

Op de kamer van mijn dochter heb ik ook een "lekkere stoel" staan. Ik gebruik hem elke dag. Maar vooral de eerste maanden tijdens het voeden, ideaal. O ja, ik had er ook een voetenbankje bij, lekker de benen omhoog en voeden maar, super relaxed.
Ons tweede kindje is op komst, dus de stoel gaat straks naar het andere kamertje

groetjes van Gea

Ik heb ook een fauteuil in Lotte's (2-5-2007)  kamer staan. Ik gebruik hem nog steeds elke dag. En ook in de nieuwe babykamer komt er een stoel te staan.
Voor de borstvoeding heb ik hem gebruikt en nu ook voordat Lotte naar bed gaat, gaan we er samen even in zitten en ligt ze in m'n armen om even tot rust te komen. Dan zing ik een slaapliedje voor haar en kan ze lekker onspannen. Ook als ze 's nachts gedroomd heeft ga ik met haar in de stoel zitten en gaat ze altijd gelijk weer slapen.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan