stoel

Hoi Hoi,

eigenlijk ben ik meer een "meelees" mama, maar moet even zeggen dat ik echt al veel tips van jullie gekregen heb door 'alleen al mee te lezen!'.
Toch even zelf een vraagje. Tessa is nu bijna 5 maanden (10-9-2006) en veel juli en augustus mama's hebben vast al wel eens jullie schatjes in de kinderstoel gezet. Wij hebben er nog geen aangeschaft en we zijn nu een beetje aan het rondkijken, maar er zit nogal veel prijsverschil in! Misschien is de keus wel heel persoonlijk, maar ben toch wel benieuwd welke stoel jullie gekocht hebben en of ie al goed bevalt (of juist niet?)
groet,
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

de tripptrapp is schandalig duur. Een goed alternatief dat er zeer op lijkt is de Thomas, van 'het babyhuis' in Haarlem. Wij hebben hem al 2 maanden en Mirne vindt het ding supertof.

Die kost geen 150 maar slechts  50 euro. http://www.babyhuishaarlem.nl/3.html
Het Babyhuis Haarlem
Schoterweg 11
2021 HZ   Haarlem
Telefoon:  023-5254653
Op hun website staat 52,75, maar ik heb ook aanbiedingen van deze winkel op speurders gezien voor 50:
"" De stoel kost € 50,00 per stuk.   Opsturen met de post kan ook maar kost € 6,20 voor 1 stoel en € 11.95 voor twee stoelen.   ""

hoi, goeie vraag, ben ik ook in geïnteresseerd.
Want wat zijn die stoelen lelijk zeg! En groot! Het moet wel pontificaal in mijn huis staan, de komende (hoeveel?) jaren. En wanneer kunnen ze nou eigenlijk echt rechtop zitten?

Als jullie suggesties hebben voor een beetje toonbare en ook nog handige stoel... graag.

Liefs S. mamma van Stijn 7-9-6

hoi Lisenka!
Ik zet Milo (14-8-06) nog lang niet in een kinderstoel maar heb wel ervaring met kinderstoelen omdat Lior er nog inzit. Ik heb de kinderstoel van Ikea. 12 euro en prima!!!! Ok hij zal geen schoonheidsprijs winnen maar hij is veilig (de poten staan niet recht zodat ie niet kan omvallen) en simpel!! Ik raad deze echt aan! We hebben ook een Kruidvat stoel gehad. AAh!! NIET DOEN!! 29,- in de aanbieding (normaal geloof ik 39) en Lior is er, ondanks dat ik haar heb vastgezet) 1 keer uitgevallen!! Vreselijk! Hebben julie heel toevallig al een tijd terig het programma gezien waarin Bridget Maasland oppast op het kindje van Sonja Silva? Haar kindje viel er, in de uitzending, ook ui! Zelfde stoel!

Trouwens, er zijn vast niet heel veel Lisenka's, in het mogelijk dat jij op het Dudok in Hilversum hebt gezeten? (je weet het nooit ;))
liefs Stephanie

Hoi,
Wij hebben een stoel met een blad en de tripp trapp stoel,Nu gebruiken we nog veel   de stoel met het blad.Heeft ze wat meer steun met hoofd,maar als ze dadelijk goed kan zitten gaat ze veel in tripp trapp en kan andere weg.Tripp trapp heb je voor het lever zeg maar,groeit mee en kan ook nog bijv als bureau stoeltje of wat dan ook gebruikt gaan worden.Ze zijn wel prijzig maar je hebt ook neppers bij prenetal bijv.
Groetjes gaby
mama van romi 11-08-06

ps: over de tripp trapp: mijn dochter is nu bijna 2 en gaat van de kinderstoel nu gewoon aan tafel op een 'grote mensen stoel' met zo'n verhogings blokje die je wel eens in de bioscoop ziet. Ik persoonlijk vind zo'n dure stoel dus jammer van het geld.

Hoi Stephanie,

Er zijn  (dat ik weet) niet echt veel Lisenka's! Maar ik heb niet op het Dudok gezeten, geboren en getogen in Weert (Lim)! Via Hyves kreeg ik onlangs een uitnodiging van allemaal Lisenka's! Er zijn nu 20 mensen lid, best grappig!
Even over de stoelenkwestie, een collega heeft een Chicco stoel en die kon je al met 5 maanden gebruiken omdat hij in 7 standen (ook wiptoelstand) kan. En hij kan helemaal plat zodat die niet steeds in de weg staat aan tafel.....Maar die is ook erg prijzig...(€ 139,-). En inderdaad, je ziet zo veel houten stoelen, maar die schat kan niet zeggen of ze er lekker in zit!!!
groet,

Lisenka

Terug
Bovenaan