stoel

Hoi, wij hebben een kruidvatstoel, van mijn schoonouders gehad.
Ik weet niet of het dezelfde is als Stephanie maar ons bevalt hij prima.
We hebben 'm al ruim 3 jaar in gebruik voor Roos, eerst met blad, erg prettig, liever dat ze daarop deddelen met eten als op de tafel. Nu zit Roos er nog steeds op zonder blad.
Als Linde straks kan zitten gaat zij erin en Roos op een gewone stoel, zou er het liefste twee willen maar dat neemt zoveel ruimte in.

Succes met een keuze maken, het zijn er ook zoveel!!!

groetjes Danielle.

Hoi,

Wij hebben een kinderstoel van het merk BamBam en ben erg erg tevreden over.
Ook hebben we hier de box van. Ik zelf ben erg te spreken en gek van hun meubeltjes omdat ze een wat strakkere vormgeving hebben.. Ook qua comfort is het top!

Esmé mv Kay

Hoi Lisenka, leuk dat je eens reageert. Ik vroeg me af hoe laat Tessa geboren is.
Pauline en ik hebben ook een kindje van 10-9-06 en Yoëll en Kian schelen 1 uur. Dus ben benieuwd. (gewoon voor de leuk)
Liefs Phira

Wij hebben op maarktplaats een chicco polly kinderstoel aangeschaft! Voor ons helemaal ideaal. Je kan de zit/ ligstand in drie standen zetten en je kan de stoel hoger of lager zetten en makkelijk opklappen wanneer je ruimte gebrek heb.
Het enige nadeel vind ik zelf dat je dat blad telkens losmoet halen of vast moet zetten. Het gaat wel makkelijk, maar toch.
Een nieuwe is wel ontzettend duur!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan