Stoelgang?

Hallo,

Ik vroeg me af wat je nu het beste kunt eten als je moeilijk naar het toilet kunt. En dan bedoel ik geen pilletjes hoor maar ik weet bv. al dat kiwi goed helpt. Ik kan steeds moeilijker naar het toilet en denk zelfs dat ik aambeien krijg. Heb van onder de laatste tijd echt een heel stekend gevoel, doet echt pijn van binnen.
Hoe voelt aambeien?
 
Hoi,

Wat mij goed helpt is roosvice Laxo drinken (die tip heb ik ook van dit forum). Ik doe flink wat in een glas en wat water erbij en een dag later kan ik gewoon naar het toilet.

groetjes, Jane
 
wat je kunt eten bij een moeilijke stoelgang is:
- Veel drinken minimaal 2 liter
- veel vezelrijke dingen eten,zoals fruit, groente, volkorenbrood, roggebrood, ontbijtkoek..
- De dag beginnen en eindigen met een glas water.
- Ook veel bewegen helpt goed zoals wandelen en fietsen.

gebruik je misschien ijzertabletten daar kan het van komen..

succes, groetjes simone 28 weken
 
Begin de dag met een bak muesli met zemelen en fruitsap. Drink veel water en eet tussendoor ook lekker veel fruit en 's avonds groenten. Duurt enkele dagen maar dan zou verbetering op moeten treden. Als die stekende pijn blijft zou ik toch even naar de huisarts gaan.
Sterkte
 
Stimulance van Nutricia is echt het beste. je vindt het bij de grotere AH s en het ligt bij de dieetartikelen. Ik hoef nu nergens meer op te letten en was echt HEEEEL erg verstopt.
 
Terug
Bovenaan