Stoelgang

Ik gebruik movicolon, werkt uitstekend en op voorschrift van de arts/gyneacoloog. En het is eigenlijk geen medicijn te noemen: het zijn vezels die je oplost in water.

Succes!
 
idd, veel vezels, ik eet vaak 's morgen een schaaltje yoghurt met tarwezemelen...
Veel water drinken..
En proberen niet teveel te persen als het niet lukt..Uit ervaring weet ik dat aambeien niet fijn zijn.
Ik zit nog wel eens op mijn gemakkie met een boekje...
 
Hier dezelfde problemen. Deze week begonnen. Normaal kan ik ook niet goed, maar toen ik net zwanger was waren mijn darmen zo in de war dat ik soms wel drie keer op een dag kon. nou moet zeggen dat dat wel beter is. Heerlijk als je er zo gemakkelijk vanaf komt. nu is het weer helemaal mis. Ga maar eens in de drie/vier dagen en dan kost het zo'n moeite. Na de bevalling van Loïs heb ik nog aanbeien ook dus die komen nu weer in alle hevigheid opzetten... vreselijk! Ik lees graag alle tips mee.... hopelijk kunnen we snel allemaal beter poepen! Haha!
 
Dat is bij mij het eerste teken van zwangerschap, ben nu pas 4,5 week en er al veel last van.
Wapitie werkt super goed, in iedergeval wel bij mij. Voor de rest ook alleen maar goed drinken en veel vezels en fruit eten.

Gr.
 
Ook last van t zelfde probleem. Mijn zus raadde me aan, zoals iemand anders al schreef: gebroken lijnzaad, door de yoghurt, of ik strooi het gewoon op mn brood. Proef er niet veel van, en het helpt me prima! Gewoon ff testen hoeveel je er van nodig hebt!
 
ik heb er normaal al last van dat mijn stoelgang moeilijk gaat, dan neem ik forlax, maar dat mag niet als je zwaner bent. Ik heb door de dokter de tip gekregen om microlax te gebruiken, dat is een klysma en dat werkte heel goed bij mij.

succes
 
Terug
Bovenaan