Stoere bril!

Hoi allemaal,

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Mijn mama heeft een zonnebril voor me gekocht en die vind ik zoooooo mooi, dat ik hem ook binnen in mijn schommelstoel op wil! Kijk maar hoe stoer ik er dan uit zie:

Helaas is 'ie nog een beetje te groot, dus mama gaat er nog maar ééntje met elastiek voor mij kopen, want ik heb een hekel aan de zon in mijn gezicht.
Hebben jullie ook zulke leuke brillen of petten?

Groetjes,

Esther
(en Eveline)

geweldig die bril! Floor moet straks de zonnebril van haar broer 'afdragen', haha. Ik had toen een Babybanz-bril besteld op internet, zo eentje met elastiek, ideaal!  

haha,wat een gezicht.en dan met die fopspeen eronder.geweldig.boas heeft een petje,maar ik wil eigenlijk een hoedje,maar die vind ik maar niet voor jongens.woensdag ff bij de hema kijken.die pet staat op zich wel stoer,maar hij gaat scheef zitten en is zo hard en stug dat boas er een rand van op zn voorhoofd krijgt.bovendien is met die pet zn nekje niet beschermd en met zo'n zonnehoedje wel.
groetjes kari

Ik zou wel graag een stoer petje willen hebben, maar mama kan geen mooie vinden die past! Ze ziet alleen maar veel te grote petjes of roze met kant voor meisjes, yuk!
Ze begrijpt ook helemaal niets van de maten die er vaak in staan (maat 46?? maat 50?? Hoofdomtrek ofzo?). Is er iemand die mij kan helpen??

Groetjes, Christian
(en mijn mama Karin)

oh wat schattig die bril!!!!
Ik doe Janine een zonnehoedje op als de zon schijnt. Ook hebben wij een parasolletje om overal op te zetten!! Maar dit is wel een heel leuk plaatje, pakt ze hem niet stees van haar hoofdje af???
groetjes Nathalie

Leuk zeg. Bij de Hema hebben ze ook zonnebrilletjes met elastiek. Nog wel iets te groot nu, maar voor in de zomer ideaal. Kosten ook maar 4,95.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan