Stoere bril!

Super leuk hè!! Ik heb voor Teun ook een zonnebril van de hema,en een zonnehoedje van hans textiel echt super,al schijnt de zon niet zet ik nog zijn hoedje op. Extra hoog knuffel gehalte!!   Groetjes Mikkie.

Mijn mama heeft een idiote, veel te grote witte zonnehoed voor me gekocht, maat 46, wat moet ik daar nu mee? Weet ze dan niet dat die mevrouw van de prikken vandaag zei dat mijn hoofd maar 39 cm is, denkt ze soms dat ik veel groter ben? Het ergste is nog, dat mama heel hard ging lachen toen ze dat ding bij me op deed, maar daarna hoefde ik hem ook niet meer op. Morgen haalt mama een zonnebril voor me. Fijn, zo als het mooie weer alweer over is!

Groetjes Laura

Hoi Laura,

Niet alleen wij doen vaak hetzelfde, maar onze mama's ook! Want mijn mama heeft vorige week ook een wit  zonnehoedje maat 46 voor mij gekocht. Het was het kleinste maatje wat ze hadden bij Prenatal, dus mama dacht dat dat wel zou passen. En inderdaad, mijn hele hoofd past er precies in! Maar omdat je dan mijn zonnebril niet meer ziet, gaat mama nu maar een bandana voor mij kopen.

Liefs,

Esther

Hoi Esther,

mama heeft voor mij een zonnebril en een "pet" gekocht vandaag. Hoe vind je dat het me staat?

Hier zit ik bij opa op de schouder.

Groetjes Laura

Hoi Laura,

Wow, wat blits! Ik ga vragen of mijn mama dat ook voor mij koopt! Dan ben ik tenminste correct gekleed als ik weer eens ga rijden in mijn cabrio (mijn maxi cosi cabrio, bedoel ik)!

Groetjes,

Esther

Terug
Bovenaan