Stoere jongens naam gezocht!

<p>En ik maar denken dat een naam uitzoeken makkelijk is...</p><p>meisjes naam zijn mijn man en ik al helemaal over uit. Vrijdag een geslachtsbepalings echo (15.6week zwanger dan) en het lijkt me leuk om dan ook de jongens naam alvast te hebben.</p><p>Ik vind Dex, Jaxx, Mason, Ezra, Sef/Sev wel leuk, maar mijn man niet echt, die vind Sil wel leuk, ik vind de naam wel leuk maar niet meteen het “wow factor” </p><p>Werk op een KDV en hebben een grote familie, dus al veel namen kan ik zo weg strepen, bij veel namen heb ik meteen een beeld en denk dan “neeeeh....” </p><p>wat we mooi vinden is: kort, stoer, niet al te populair.</p><p>we hadden trouwens al wel een mooie naam, de naam Sam! Helaas heeft net een kennis ook een Sam gekregen en balen we stiekem wel een beetje van hihi. Die vonden we wel allebei mooi. (Achja als we we niet uit komen, het is een verre kennis, dus dan kan het nog als optie)</p><p>misschien zijn hier nog leuke ideeën en lopen meer mensen tegen dit probleem aan. :)</p>

Ooh hier precies het zelfde probleem nu we weten in verwachting te zijn van een derde zoon ben ik ook echt door de leuke jongens namen heen. Las je berichtje en zag de naam Sef en zo heet dus al mijn oudste en krijg veel complimenten over zijn naam! Merk wel dat ondertussen de naam veel gekozen word en toen nog uiterst zeldzaam was. De naam Dex vind ik ook leuk! Vriend hier is er niet zo kapot van. 
Misschien vind je Senn leuk net anders dan sef of Sil en niet heel populair? Vic of Vin? Veel plezier met de geslachtsbepalende echo vrijdag! 

Wij hadden Senn en Sten op het lijstje. Word Sven aangezien er een Sten id omgeving is en Senn je vaak moet uitleggen dat het geen Sem is maar met een N. 

Xam (toch net even iets anders dan Sam die jullie zo leuk vinden).
Sem, Cas, Zef, Lev, Finn, James, Kai, Vince, Quin.
Wij vonden een jongensnaam ook heel moeilijk. Hoop dat ik jullie een beetje verder op weg geholpen heb☺️

Bedankt dames voor de tips!
Mijn man vond Senn ook niet leuk, en hebben al een Finn in de vrienden groep. Jaja.. het word ons niet makkelijk gemaakt hihi! 
Vind Sef nog steeds leuk.. mijn man moet bij Dex aan diggy dex denken. Ik zei al: dat is toch niet erg? :p 
hij vind Benjamin trouwens wel leuk..... vind ik veelste lang, en niet mijn smaak. 
Seth vond ik ook wel leuk, man ook niet. Vind zelfs Wolf of Foss wel grappig, maar is misschien toch te apart ;-) gaan mijn man ook niet mee akkoord haha.
kijk echt uit naar vrijdag! :) hopelijk kan ze het goed zien, anders moet ik nog wachten tot de 20 week echo.

Grappig Maria de meeste namen hebben we toevallig besproken. Lev stond ook als mijn favoriet, maar man dacht er anders over hihi. Bij Xam moet ik gek genoeg aan iets chineens denken hihi.
Zal alle tips nog even goed in me opnemen.

Wat vind je van Jack? Ik vind het persoonlijk een stoere leuke naam, maar maybe weer een beetje te populair?  Moeilijk moeilijk ☺️

Terug
Bovenaan