M Miesi jan 31, 2019 #11 Wes is ook een leuke korte naam...als jullie dat leuk vinden Of Raf weet niet of je die al in het lijstje had staan
Wes is ook een leuke korte naam...als jullie dat leuk vinden Of Raf weet niet of je die al in het lijstje had staan
N NicolientjeP jan 31, 2019 #12 Cas of Lex? Zelf willen we een wat langere naam, maar als we voor een korte naam zouden gaan werd het een van deze twee.
Cas of Lex? Zelf willen we een wat langere naam, maar als we voor een korte naam zouden gaan werd het een van deze twee.
N Nvb jan 31, 2019 #15 Lars? Stan? Stijn? Luc? Niek? Cas? Ties? Tim? Daan? Stef? Sven? Eves? Mik? Phoe, lastig he die jongensnamen. Veel plezier morgen! ?
Lars? Stan? Stijn? Luc? Niek? Cas? Ties? Tim? Daan? Stef? Sven? Eves? Mik? Phoe, lastig he die jongensnamen. Veel plezier morgen! ?
T Tulipaa jan 31, 2019 #16 Ik had Ties als jongensnaam, maar wij krijgen een meisje. Over de meisjesnaam zijn wij dus nog niet uit Haha. Dex, Jaxx en Mason hoor je hier heel veel momenteel dus als je niet al te populair wilt dan zouden die voor mij afvallen.
Ik had Ties als jongensnaam, maar wij krijgen een meisje. Over de meisjesnaam zijn wij dus nog niet uit Haha. Dex, Jaxx en Mason hoor je hier heel veel momenteel dus als je niet al te populair wilt dan zouden die voor mij afvallen.