Stokke newborn set

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben bijna 38 weken zwanger van omze 2e. We zitten te denken om een stokke newborn set te kopen. Dit omdat wij regelmatig aan de grote tafel zitten met onze dochter. Kleuren, knutselen tekenen enz.. en natuurlijk eten. Nu is onze tafel niet groot genoeg om er een wipper op te zetten. Ik vroeg me af wie er 1 heeft en tevreden is? Ik hoorde laatst iemand zeggen dat t niet goed is voor de baby enz enz.. maar ik laat t kindje er sowieso niet in slapen en ook echt niet uren erin zitten .. net zoals je niet doet bij een baby in de maxi cosi.. maar het lijkt me ideaal voor kleine momentjes als de baby wakker is ofzo en ik zit met mn dochter aan tafel. Graag ervaringen hierover..</p>

Onze dochter is inmiddels 15 maand maar ik heb de newborn set best veel gebruikt. Vond het echt ideaal. Het is onze eerste maar ik vond het ideaal dat ze er zo bij kon zijn aan tafel. Ook toen ze begon met hapjes heeft ze daar nog een tijd in gezeten. Ze deed er best lang over om zelfstandig te kunnen zitten dus kon ze eigenlijk ook nog niet in de gewone kinderstoel. 
Natuurlijk net als je al zegt niet je kindje er heel lang in zetten maar ik zou hem zeker aanraden !  Succes met de laatste loodjes. 

Mijn eerste kindje is nu 16weken en ben blij met de newborn set. Natuurlijk niet te lang erin en omgaan zoals met de maxicosi. Maar het is erg makkelijk idd met eten of kokem. Mijn zoon zit er graag in een beetje rond te kijken!

Mijn dochter is nu 4 maanden en vanaf dat ze een week of 6 was, zit ze er regelmatig in. Ze is vrijwel altijd nog wakker als wij gaan eten ‘s avonds en vindt het heerlijk om erbij te zitten. Ook de ochtends zit ze er in. En inderdaad geen uren en ook niet als wij niet aan tafel zitten, maar ben er erg blij mee! Het is een beetje een ukkie, nu groeit ze langzaam maar 56 uit, en wil aankomende week met hapjes gaan beginnen, ben blij dat ze in het stoeltje kan zitten en niet al in de kinderstoel!
Oberigens heb ik een ‘oude’, de nieuwe kan, zo dacht ik, ook in ligstand en biedt betere ondersteuning van de beentjes.

Wij hadden geen stokke newborn, maar wel een andere kinderstoel met verkleiner en ligstand. Vond het ook erg fijn dat ze er bij konden zijn aan tafel. 
wij hadden dan ook geen wipstoel, vond dit prettiger.

Een vriendin van mij heeft bij haar 4e kindje de newborn set aangeschaft voor de triptrap (marktplaats). Ze is er super tevreden mee omdat je kindje gezellig bij jullie aan tafel kan zitten! Bovendien geef je de hapjes ook op een fijne hoogte. Ze heeft er lang gebruik van gemaakt en had spijt dat ze het niet veel eerder had aangeschaft.  

Ikzelf maak inmiddels 5 maanden gebruik van de newborn set van het Steps model van Stokke. Ik ben er heel tevreden over, vooral het design! Maar.. ik ben wel van mening dat de newborn set voor de triptrap prettiger zit voor je kleintje omdat dit meer een kuipje is. Bij het Steps model hangt je kindje er een beetje in.

Terug
Bovenaan