Stokke newborn set

Ook ik ben er heel blij mee. Ze is nu 12 weken en sinds begin al in gebruik. Vooral bij het ontbijt en koken/avondeten is het heel handig. Ik zet der vaak ook in de stoel in de keuken erbij als ik kook. Kan ik wat tegen haar praten en ze vindt het gezelliger dan alleen in de box. 

Hier hetzelfde, heel blij met de newbornset! Onze dochter is 6 weken oud. Lekker gezellig erbij met koken en aan tafel en is ze echt onderdeel van het gezin ivt verderop in de box te liggen. Hoewel ze ook heerlijk in de box ligt hoor, maar het is een fijne afwisseling en zorgt ook voor stukje nabijheid. We hebben ook een wipstoeltje. Daar nog niet in gezeten, maar die halen we straks ook van stal. Kan ze afentoe lekker bij de oudsten zitten als die met de playmobil op de grond spelen.
Maar igg blij met de newbornset! Ik weet niet of ik dit in eerste instantie zelf had gekocht, want wel heel prijzig. We kregen de stoel met toebehoren en ook de newbornset nl. van mijn ouders. Maar nu ik hem heb kan ik wel zeggen voor wie twijfelt: goede investering! Stoel gaat jaren mee.

Wij hebben de Newbornset en gebruiken deze ook best veel. Als wij aan tafel zitten, en M. is wakker, dan zit hij er gezellig bij! Fan!

Terug
Bovenaan