Stokke Tripp Trapp?

Hoi,

Ik vroeg mij af of de Stokke Tripp Trapp stoel nou echt zijn geld waard is?
Vanaf welke leeftijd hebben jullie deze gebruikt? En is de newborn set aan te raden?

Of zou een andere stoel van bijv. Ikea ook helemaal prima zijn als ze eenmaal zelfstandig kunnen zitten? Ben heel benieuwd naar jullie meningen!

Ál het geld dubbel en dwars waard vind ik.
We hebben de new born set ook gekocht en heel veel gebruikt, we vonden hem echt geweldig.
Om handig aan tafel te schuiven, of gewoon in de kamer zodat je kindje wat meer rondom zich heen kan kijken, voor de eerste hapjes etc.

Nu is hij omgebouwd met de babyset en die vind ik ook heel fijn!

Ik vind het ook een fijne stoel. Hij schuift handig onder tafel en je loopt/struikelt niet steeds over de poten, wat bij andere stoelen wel snel gebeurt.

Ik heb een Stokke 4 jaar terug gekocht voor m'n oudste dochter. We gebruiken m nog steeds dagelijks. Kinderen kunnen er met gemak tot 6/7 jaar op, zelf zit ik er ook nog wel eens op.

Nu ben ik zwanger van m'n 3e kindje, maar er komen geen 3 Stokke-stoelen in huis. Ik vind 1 stoel voldoende. Mijn oudste zit nu nog op de Stokke, mijn tweede op een leuk vintage opgeknapt houten stoel van de kringloop.
Straks krijgen we een nieuwe eethoek met klepbank. Dan zulk de twee oudsten op de bank gaan zitten en wordt de Stokke gebruikt voor de baby.

voordeel van Stokke is dat deze vanaf de geboorte te gebruiken is dus alleen dat maakt het al z'n geld waard als je het mij vraagt. Ze zitten er zo fijn bij aan tafel. Daarna het peuterzitje en daarna idd tot een jaar of 7 makkelijk de gewone stoel. Zou zelfs nog langer kunnen als je de voetenplank als zitplank doet en dan de voeten op de grond. 

Ik vind het een hele fijne stoel! Bij de oudste hebben we deze vanaf 6 maanden gebruikt, toen hij goed kon zitten en vaste voeding ging eten.
De jongste zit in een newbornset vanaf de geboorte gezellig aan tafel erbij. Ik vind persoonlijk deze set veel te duur voor de korte tijd dat je die gebruikt. Maar deze heb ik goedkoop over kunnen nemen van een collega en ik ben heel blij dat ik dit set nu heb.

Ik ben voor de Kids Mill Up! gegaan.. Bij de babywinkel gevraagd wat de verschillen zijn en daarom deze keuze gemaakt.

Kijk voor de stokke ook vooral op Marktplaats, wij hebben deze tot op heden ook erg veel gebruikt en hebben deze tweedehands gekocht. Marktplaats staat er vol mee.

Terug
Bovenaan