Stokke Tripp Trapp?

Mijn dochter is nu ruim 6 maanden oud, kan nog niet zelfstandig zitten en ligt dus nog in de newborn set. Duur, maar je maakt er dus echt wel enige maanden gebruik van en je kunt het later weer verkopen. Wat mij betreft echt zijn geld waard. Vind het er ook netjes uitzien in de eetkamer.

Ik vind de Tripp trapp zijn geld zeker meer dan waard. Wij hebben voor onze beide kinderen(1 en bijna 3 jaar) een tripp trapp. We hebben ze beiden al vanaf de geboorte in de newbornset gelegd. De newbornset is heel duur, maar ik vond hem ideaal met het geven van de hapjes en we hebben hem ook weer heel goed verkocht(binnen 20 minuten had ik 3 biedingen van boven de 50 euro).
Je kunt ook als volwassene goed op de tripp trapp zitten. Mijn moeder heeft er nu nog 1 staan van ons van vroeger, dus ze kunnen heel lang mee. Ik heb er echt geen spijt van dat wij voor de tripp trapp zijn gegaan. 

Wij hebben 2 Stokkes via marktplaats gekocht. Ik zou ze nooit nieuw kopen, dat vind ik het écht niet waard. New born set hebben wij ook tweedehands gekocht. We waren voor die drie samen (stoelen + set) net zoveel kwijt als 1 nieuwe stoel.

Sorry ik ga spelbreken op de rest..... Ik heb een stokke gekregen van familie en heb een ikea kinderstoel.. maar ik vind de ikeastoel van 15 euro fijner. De rugleuning is hoger daardoor zitten kleintjes er veel comfortabeler in vind ik en je kunt hem zo gemakkelijke overal mee naar toennemen. Ik zou mn stokke stoel dus echt niet missen eerlijk gezegd al staat hij wel een stuk mooier in huis dan die van ikea..

Wij hebben veel geld besteed aan de triptrap, maar gebruiken vooral de goedkope ikea stoel met blad en kussentje, oeps... :)

Hier beiden; stokke stoel met newbornset veel gebruikt tot 7 maanden. Van 7 maanden tot een jaar is ikea fijner, maar daarna toch weer de stokke. Zeker vanaf maand of 18, wanneer ze er zelf op en af gaan, scheelt hoop gepiep. Nu met bijna 3 ook heel fijn, zit op juiste hoogte aan tafel, kan er goed zelf op en af, geen bungelende benen. Wel via MP gekocht en 1 opgeknapt van grofvuil. Ike stoel voor in de tuin en om mee te nemen op visite

14 jaar geleden kochten wij een Tripp Trapp na de geboorte van onze 1e dochter. Daarna volgden nog 2 meiden (nu 10 en 8). Nog elke dag gebruiken wij de stoel en afgelopen vrijdag is ons 4e wondertje geboren, dus we hopen nog lang plezier te hebben van de Tripp Trapp. Ook nu is de newborn set alweer in gebruik, dus bij ons heeft ie zeker zijn geld opgebracht!

Terug
Bovenaan