stom forum

als jullie op de vraag vocht,niet normaal kunnen antwoorden houd dan lekker je klep dicht,en degene met dit klinkt gewoon als een ongi,DAN BEN JE BLINDhoezo hoort misselijk bij een ongi?ik ben gewoon onzeker,ik weet heus wel dat ik af moet wachten hoor!!!sommige van jullie zijn hypocriet als de pest,LOBKE BEDANKT VOOR HET OPNEMEN,ik hoop als jullie ooit nog een kind erbij willen DAT HET HEEEEEEEEEEEEEEEEEL LANG GAAT DUREN,dan weten jullie is wat het is,stelletje egotrippers
 
Ik heb net even gekeken bij de reacties en om heel eerlijk te zijn vond ik er niks negatiefs aan. Ik denk ook zeker niet dat het negatief bedoeld is allemaal. Het is ook moeilijk, elke dag langer in onzekerheid zitten is weer een dag te veel en je wilt zo snel mogelijk van alles weten maar toch is wachten vaak het enigste wat je meer duidelijkehid geeft. Ik hoop echt van harte dat het wachten word beloond, ik ben benieuwd.

Veel succes, Ank
 
sorry hoor maar ik ben het wel en ook niet met je eens
dat je het niet leuk vind wat voor antwoorden ze geven op je vraag kan ik snappen maar je "wens"at het bij de volgende voor hun heeeel lang gaat duren is ook niet eerlijk
Ok t is ongelooflijk klote om heel lang te moeten wachten tot je zwanger bent maar vind niet dat je dit naar iemand zijn kop moet smijten je weet niet wat er bij diegene die nu wel zwanger zijn aan vooraf is gegaan
en de wel zwangeren afrekenen op t feit dat zij wel en jij niet zwanger bent is gewoon niet eerlijk!!!!!!
misschien zou je daar voortaan rekening mee kan houden
 
Beste Anoniem,

Je hebt namelijk het lef niet om je naam erbij te zetten, zoals ank ook al zei het was niet negatief bedoeld en zoals je reageerd lijkt het idd eerder op een ongi als een zwangerschap.

Sorry hoor maar iedereen begrijpt hoe je je voelt, ik heb zelf al een miskraam gehad en weet hoe het is om onzeker te zijn en graag zwanger te willen worden maar jouw manier van reageren is nogal kinderachtig, weleens gehoord van opbouwende kritiek. Er zijn hier mensen die nog veel belachelijkere reacties krijgen op een hun vragen en onzekerheden en wees blij dat er eerlijk word geantwoord ipv huigelachtig sterkte wensen e.d. De symptomen die jij noemt gelden voor mij bij een menstruatie, van daar mijn "het klinkt als een ongi".

Denk de volgende keer wel ff 2 keer na voor je een vraag stelt en op welk forum want hiermee maak je gen vrienden.

Als laatste wil ik je graag veel succes wensen en denk vooral bij het klussen aan het geen wat je ons toewenst.

Groetjes Linda
 
Beste Anoniem,

Ik lees net je mail en om eerlijk te zijn schrik ik van je reactie en heb op dit forum het nog niet eerder meegemaakt. Ik denk dat het forum bedoeld is om elkaar te helpen en ben het dus volledig eens met de reacties op je laatste mail.

Ik hoop dat je je kwetstende opmerkingen niet meent, want deze was niet alleen bedoeld voor de mensen die reageerde op je vraag en dus voelde ik mij ook aangesproken!

Dorien


 
Inderdaad een erg heftige reactie, zelfs voor dit forum! Het is gewoon zo dat wij er toch ook niks van kunnen zeggen. Bij iedereen verloopt de zwangerschap anders en alleen een test geeft zekerheid.
Ik begrijp echt niet dat je dan maar wenst dat we geen volgend kind kunnen krijgen... Ik had nog nog niet eerder gereageerd op dit forum maar voel me nu toch wel geroepen.
 
Terug
Bovenaan