stom forum

Nou...je bent wel snel op je teentjes getrapt hoor,ik ben ook eens gaan kijken en er is niemand die echt rot heeft gereageerd dacht ik toch...je stelt een vraag waar ieders mening over verdeeld is,de een zal zeggen dat je mogelijk zwanger bent,de ander dat je gewoon ongesteld wordt of nog even moet wachten.Je kunt niet alleen de antwoorden krijgen die je wilt horen,zeker niet op dit forum...dan kun je toch beter op een van de maand forums gaan kijken...Ik vind het ook nog al cru om te zeggen dat je hoopt dat het lang gaat duren eer iemand zwanger wordt....maar wat men een ander gunt,komt je zelf ook toe!!!
 
Jeetje zeg! Doe niet zo opgefokt! Je kreeg heel normale antwoorden. Sommige mensen willen blijkbaar alleen antwoorden krijgen die ze goed uitkomen.
Dan moet je ergens anders schrijven.
Niemand heeft iets negatiefs gezegd, maar gewoon gezegd waar het op staat, nl. dat je de realiteit onder ogen moet zien.
En om nou andere mensen zoiets slechts toe te wensen, daar heb ik geen woorden voor!!!!!!!!!!!!!!
 
Beste anoniem die deze toppic heeft geopend.

Ik hoop voor jou dat je dit keer ongesteld word en ook de komende aantal jaren. Volgens mij ben jij helemaal nog niet klaar om moeder te worden. Jij wenst ons toe dat het lang gaat duren om weer zwanger te worden. Nou ik verleg deze wens naar jou en hoop dat je niet eens een 1ste keer zwanger word.


(het spijt me hoor meiden, normaal reageer ik nooit zo maar ik vind dit echt niet normaal. Ik snap ook niet dat er niemand is die dit forum bijhoud en sommige toppics verwijderd, dit is toch echt niet gezond dat iemand zo reageerd.)
 
beste angelique ik ben het helemaal met je eens ik wou t zo niet verwoorden op dit forum maar mijn hoofd zeg preccies hetzelfde, zulke mensen sporen niet helemaal. bedankt voor je reactie ik wist niet hoe ik t moest verwoorden maar jij zeg de juiste dingen die ik d8
 
en anoniem? ben je al zwanger? van de ene kant hoop ik het niet voor je naasten. die zullen het heel zwaar met je krijgen. als je hormonen nu al zo met je aan de slag gaan wens ik je veel succes. en ook je familie en man/vriend.
 
Terug
Bovenaan