stom stom ik weet het maar hoe reken ik de ''''datum'''' ui

Ik heb trouwens bij 8 wk+5dg en uitwendige echo gehad. Ze konden het toen goed zien.

hoi trust bedankt voor je uitleg en berichtje,wat heb jij trouwens al veel onderzoeken gehad heefd dat een reden,     [je leeftijd ofzo?]   of is dat standaard ? ik heb 3 jaar geleden ook behoorlijk veel onderzoeken gehad en de hele zwangerschap   van mijn dochter bij een gyn gelopen maar dat had   toen   een minderleuke reden dat dat moest ,laat maar even van je horen als je wilt ... groetjes lizzy p.s. wel eruggg leuk dat je weet dat je een zoontje krijgt

Hoi Lizzy

Kijk eens op 9maand.com. Ik weet niet of het netjes is om naar een concurrerende website te verwijzen, maar daar kun je een hele eenvoudige zwangerschapsberekening maken, die rekening houdt met je leeftijd.  
Daantje

Hoi lizzy,

ik hoop dat je intussen al meer weet. en dat je je goed voelt.
ik ben nu 38 jaar en heb heb afgelopen feb. een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gehad ik was toen 5 weken zwanger zonder dat ik het wist. erg  veel pijn gehad toen heeft zeker 4 weken geduurd voordat ik me weer goed voelde. wij waren intussen al anderhalf jaar bezig voor de tweede zijn juli op vakantie geweest hebben daar een goed gesprek gehad en besloten eigenlijk om maar niet meer verder te proberen. dus wachten tot je weer ongesteld wordt om weer met de pil te  beginnen en ja hoor overtijd.  de gyn die ik toen had ivm de bbmzwangerschap had mij verteld om meteen te bellen als ik weer zwanger zou  zijn dit ivm het uitstluiten van nog een bbmzw  want dit kan namelijk gevaarlijk zijn ik had toen al een bloeding in mijn buik gehad.maar intussen was ik wel 38   geworden ja wat doe je dan? ik heb eigenlijk geen moment getwijfeld en gezegt dat mocht dit kindje zwaar gehandicapt zijn dan laat ik het niet komen. ik weet dat er heel veel mensen zijn die het hier niet mee eens zijn en ik heb alle respect voor de mensen die het wel kunnen maar zou het dus niet aankunen en ben dus gaan testen dit in overleg met de gyn. deze week heb ik nog een screeningsecho staan als laatste onderzoek en dan ga  ik vol genieten van mijn baby boy. jeetje het is een lang verhaal geworden maar ja ook wel eens fijn om van je af te schrijven want als ik terug lees lijkt het simpel maar wat heb ik me rot gevoelt. ik hoop dat met jouw alles goed blijft gaan en laat nog eens wat van je horen.

groetjes en een dikke knuf

Trust

Terug
Bovenaan