Stom stom stom

Hoi Allemaal
Ja ik heb weer iets stoms gedaan ik moet altijd op dag 5 t/m 9 van mijn cyclus clomid slikken, maar nu is het dag 9 en heb ik nog niks geslikt.
Ik was er met me hoofd niet helemaal bij,persoonlijke omstandigheden dat ik het gewoon echt ben vergeten.
Meestal als ik het een dagje vergeet neem ik de volgende dag 2 tabeletjes maar ik kan toch niet nu 5 tabletjes slikken?

Deze maand slaan wij als ik het goed begrepen heb over want we moeten wachten op het zaaduistlag van me man.
Ik denk dat ik maar even de poli moet bellen om het te vragen.

Groetjes Sabine

Dat is wel een beetje dom he!

Nee hoor, ik ben ook niet zo goed pillen slikken en ik vergeet ze ook regelmatig. Ik moet dagelijks het medicijn Thyrax slikken voor mijn schildklierziekte
(voor de rest van mijn leven)
En vergeet dit ook regelmatig...........maar dan denk ik er meestal wel nog de zelfde dag aan (ik moet ze eigenlijk een half uur voor het ontbijt innemen, soms zit ik op mijn werk   en denk dan ineens: OEPS............Pillen vergeten)
Dus dat maakt dan nog niet zo veel uit.

Maar 5 dagen, ik denk dat het dan niet zo veel nu meer heeft voor deze maand. Maar als je toch het onderzoek van je man moet afwachten maak je je misschien wel druk om niets.

Bel inderdaad de poli t beste maar even, die kunnen je vast vertellen wat nu.

Ik houd je zeker op de hoogte over morgen.........ben erg benieuwd hoor!

Loop nog steeds leeg................was ik maar een man.
maar ja dat is ook weer niet alles he!

Ik was nog niet eens over tijd trouwens ik was zelfs een dag te vroeg.

Ga weer verder (zit op mijn werk, sssttttt..)

Liefs,

Cynthia

Hoi Cynthia
En bedankt hoor!
Ik slik ook medicijnen voor me schildklier maar Eutyrox
en die vergeet ik ook wel eens dagen maar dan voel ik me niet goed en denk ik ow ja ik moet medicijnen slikken. erg he?
ik heb ze in me tas gegooid dan zie ik het zodra ik me tas open doe
Ik neem ze ook nooit een half uur voor ontbijt

Ow oke ik dacht dat je overtijd was
Best balen ja
Ik heb het ook ik loop ook echt leeg me moeder zegt dat het voornamelijk door die schildklier medicijnen komt dan vloei je verschrikkelijk veel.

Werk ze nog
Vandaag is echt zo een dag dat ik denk was ik maar lekker in me bedje gebleven
ik kan me zelf ook echt niet ertoe zetten om te werken
hi hi hi

Maar goed ik moet nog de hele middag laat ik dan maar wat gaan doen

Groetjes Sabine

He, ben ik weer!

Ik heb zo'n handig doosje, kan ik voor de hele maand mijn pillen instoppen. Staat gewoon in het hoekje op het aanrecht en als ik sóchtends mijn brood sta te smeren zie ik dus dat doosje en denk ik   Pling,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,moet mijn pillen nemen.

Heb jij ook de ziekte van Graves dan?
Ben jij ook zo veel aangekomen?

Ik ben van mening dat het misschien daar aan ligt dat ik niet zwanger raak.

Zou dat vloeien door de schildklierhormonen erg worden?

He Cynthia

Ik ben er ook weer
Nee ik weet niet precies wat de ziekte van graves inhoud?
Mijn schildklier werkt gewoon te langzaam en daarvoor krijg ik medicijnen
Ja dat wel en clomid is ook niet bevorderlijk voor de lijn ha ha ha
Maar ja je hebt er alles voor over om een kindje te krijgen!

Spreek je weer
groetjes sabine

Nog even
Bij mij is het wel zo dat het voor de grootste gedeelte lag aan me schildklier want doordat ik dat heb werken me hormonen ook niet optimaal en kreeg ik geen eisprong\
en dat veel vloeien komt door de medicijnen.
groetjes

kijk eens bij deze link, ook staat hier e.e.a. over zwanger worden.

Ben 25 kilo aangekomen sinds ik het aan mijn schildklier heb, hij werkte eerst te snel en in een zeer ernstige vorm. 1 jaar aan de strumazol en thyrax. Hielp niets, toen ben ik bestraald met radioactieve jodium (de slok) bleek dat ze mij te veel jodium hebben gegeven dus nu werkt ie te langzaam en moet ik de rest van mijn leven aan de thyrax.

Terug
Bovenaan