Stom stom stom

Hoi Cynthia

Ik heb even gekeken op de site maar het gaat voornamelijk over een snel werkende schildklier de mijne werkt te langzaam

Maar dat is lekker door een fout van hun zit je er nu je hele leven aan vast

Groetjes sabine

Hoi allebei

Ik zag dat jullie ook medicijnen slikken voor een traagwerkende schildklier. Ik slik het ook nu zo'n 4 jaar. In het begin vergat ik ze ook regelmatig maar ik ben er nu zo aan gewend dat dat niet zo heel snel meer gebeurt.
Ook wij zitten in de medisch molen wat zwangerschap betreft. Maandag gaan we aan onze eertse icsi behandeling beginnen.
Toen bij ons zwanger worden niet wilde lukken hebben ze van alles aangepast aan mijn tirax hoeveelheden tot ik er niet blij meer van werd. Het was echt jantje lacht jantje huilt kon niks hebben enz.
Maar ondanks alle aanpassingen gebeurde er niks. Na onderzoeken bij mijn man kwamen ze er achter dat er te weinig bewegend zaad aanwezig was. Daarom de behandeling icsi.
En toch zit de combinatie schildklier en zwanger worden me niet lekker omdat ze zeggen dat dat ook met elkaar te maken heeft. Onze gyn is het daar niet echt mee eens als je maar goed ingesteld ben moest het goed zijn.
We gaan vol vertrouwen de behandeling in en hopen het beste er van.

Oja ik heb nog wel een site die ook traagwerkende schildklierziektes behandelen er is ook een forum aanwezig:

www.hypomaarniethappy.nl

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn
Jij zit ook in het zelfde schuitje
Oke het went dus medicijnen slikken hi hi hi
Mijn man heeft ook niet zo erg goed zaad en zijn zaad word nu getest of het icsi of ivf word.
ik wens je heel veel succes met de behandeling en dat het maar raak mag zijn

Nog bedankt voor de site.
groetjes sabine

Hoi meiden,

Ik lees jullie discussie over jullie vervelende schildklieren en wil jullie eigenlijk even een hart onder de riem steken. Mijn zusje heeft last gehad van een te snel werkende schildklier maar is toch zwanger geraakt. Dit was zelfs binnen 10 maanden nadat ze met de pil was gestopt. Het rare is, is dat zij op dit moment helemaal nergens geen last meer van heeft. Ik weet wel dat een snel werkende schildklier anders is als een langzaam werkende maar ik neem aan dat de medicijnen net zo erg zijn...

Wat zei de gyn dat je je tabletten vergeten was?

Groetjes
patricia

Wat zijn er eigenlijk veel meiden met schildklierproblemen.
Maar ja er zijn inderdaad een hoop varianten en bij de een zit het weer net iets anders dan bij de andere. Bedankt voor die link. Die site kon ik nog niet. Ga deze eens op mijn gemakkie doorlezen!

hoi allemaal

Hopelijk komt alles goed en mag iedereen zwanger raken ondanks al dier schildklieren en zwak zaad.
Ik ga met veel vertrouwen de behandeling in en hoop veel positiefs over het forum uit te strooien zodat we met zijn allen positief proberen te blijven ook al valt dat niet altijd mee!

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan