stomme ik....

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!!

vraagje..ben dit weekend errug ongeduldig geweest...  ik heb een zwangerschapstest gedaan(clear blue) en als er geen blauw streepje komt in het rechter venstertje heeft de test niet gewerkt...deze moet verscijnen na 1 minuut...niks dus...niet in het linker en niet in het rechtervenstertje...na ongeveer 1,5 a 2 minuten ben ik gaan douchen(balen dat die stomme test het niet deed)
kom ik na ongeveer 10 a 15 minuten terug....wat dnek je...rechts een streep dat ie dus WEL had gewerkt en een streep horizontaal En verticaal..dus volgens de gebruiksaanwijzing wel zwanger.
ik weet nu niet hoe lang dat al zo was(dat die strepen er op staan)en er staat in dat na 10 minuten de resultaten niet meer geldig zijn...
wat denken jullie??en dat op zaterdagavond...geen tweede test gekocht...en geen koopzondag....weet ik nog niks zeker..had ik nu maar wat langer gewacht...zucht

liefs dia

gisteren wel ongesteldheids krampen gehad....maar niet ongesteld....

Hai Dia,

Wat balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je hartstikke onzeker was! heb je onmiddels al een nieuwe test gehaald en gedaan (want dat zou het eerste zij wat ik zou doen, wat zeg ik , ik zou zaterdagavond naar de nachtapotheek zijn gegaan, haha)
Ik hoop echtvoor je dat je zwanger bent, een kruis is een kruis, toch? Moet je niet ook altijd eerst een paar minuten wachten voordat er uberhaupt iets zichtbaar wordt? Ik weet het niet hoor, ga snel een test halen dan heb je zekerheid.... Ben je allang overtijd?

xx Esther
toi toi toi

Hihi, kan het me helemaal voorstellen hoor. De eerste keer dat ik probeerde zwanger te raken was ik er helemaal niet mee bezig, en had gedacht dat het zeker een half jaar zou duren. Toen ik er achter kwam dat ik toen eigenlijk al ongi had moeten zijn, was het 5 dagen na mijn NOD en de test was dus gelijk positief.
Bij deze zwangerschap was ik er meer mee bezig, en heb ik het uitgehouden tot 7 uur 's avonds van de dag dat ik mjin NOD had en dat streepje was ook heeeel erg vaag toen, zodat ik eigenlijk nog niks wist!! Moest toen van mezelf 2 dagen wachten voor ik opnieuw " mocht" testen en toen was het wel duidelijk.
Als de winkels direct open zijn, gauw nog een testje kopen en dan weet je het (misschien) zeker!
Ik weet ook niet hoe dat werkt met die testen, maar het lijkt me als je geen hormoon aanmaakt, het streepje ook niet na een half uur nog kan verschijnen?!?! Maar daar kan ik ook helemaal naast zitten..
Succes en post nog ff wat als je meer weet.. Ben wel nieuwsgierig hihi
Gr. Anne-Marie
(zwangerforum)

ik woon op het platteland,had geen auto voor handen...en kon dus niet naar de nachtapotheek...(dat was ook mijn eerste planning...maar fietsen is het best ver....)
ik moet straks aan het werk en ren dus gelijk naar de drogisterij...weet niet of ik de clear blue weer haal...
nu nog kijken of ik het volhou tot het eind van de dag en thuis testen ga weer(ik werk tot 21.00 uur vanavond...en das best lang...)
wat wel geinig is dat mijn vriend er gisteren op stond om zelf de kattebak te verschonen...hij had gelezen dat ik dat niet mocht...(als het wel zo zou zijn..)
ik heb de hele  middag liggen slapen...heerlijk....

Hai Dia,

Ik moet ook zo werken, maar ben wel heel benieuwd naar de uitslag van je test! Ik kom vanavond nog wel weer ff kijken op het forum om te checken wat de staus is, okay? haha....
Alleen, is het niet beter om ´s ochtends te testen? (ach, zou ik ook nooit volhouden)
Ik heb zelf 3 tests in huis liggen (besteld via sensitest) dan kan je altijd een 2e test doen als de eerste niet duidelijk genoeg is...

Suc6! Ik  voor je!

xx Esther

Hoi Dia,
Ik lees net je verhaaltje...spannend zeg!!     Ik leef met je mee,  ben benieuwd wat er vanavond uit komt...we wachten af...
Succes en groetjes,   Simone

nou....daar ben ik weer...
met mijn stomme kop(zucht)toch weer de clear blue gekocht...(ze hadden geen ander en ik moest en zou weer testen...) wat denken jullie...precies hetzelfde..na ongeveer 7 a 8 minuten wer geen streepje links en niet rechts...test volgens de gebruiksaanwijzing niet gewerkt...en na een tijdje weer kijken....wel weer rechts de blauwe streep dat ie had gewerkt en weer een kruis in het linkervenster...
verwarring alom weer....(maar wel iets hoopvoller want dat waren twee positieve testen alleen het duurde wat langer dan de gebruiksaanwijzing aangaf.
toch op een drafje een andere test gehaald bij een drogisterij verder op,kruidvat eigen merk,,,,vanavond samen met vriend weer gedaan en nu gelijk een vette blauwe streep!!!!!!
kan er neem ik aan nu wel vanuit gaan dat ik zwanger ben...na 3 positieve testen.
verwarring alom...spannend,eng,onzeker...kan ik dit?komt dit goed?wordt ik deze week niet aslnog ongesteld??
enfin....ik kan nu na veel vragen wel zeggen....

IK BEN HEEEEEEEEEEEEEEL BLIJIJIJIJI        

ik dank jullie vor jullie lieve woorden en de steun

Terug
Bovenaan