stomme ik....

Hai Dia,

GEFELICITEERD!!!!!
Echt superleuk voor je, Geniet ervan!

xx Esther

Hoi Meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er maar lekker van genieten.

Liefs Fruit Girl

Super Dia, van harte!
Natuurlijk kan jij het, het is een oerinstinct...
Geloof in jezelf!
Succes, geniet ervan...

groetjes

Ha Dia,

************** Gefeliciteerd **************

Ik had dat ook, één dag voor mijn NOD ging ik testen, een vaag streepje........ Je gaat aan jezelf en aan de test twijfelen. Je hebt zoiets van.......euh we zijn  zwanger!! Allebei eigenlijk heel verbaast en niets gelovend. 's Avonds weer een test gedaan, weer een vaag streepje. Zou het dan toch? Je denkt dat je elk moment ongi wordt en je wilt het dus niet geloven. De dag daarna heb ik een Clear Blue test gehaald (digitaal) en die zei gewoon zwanger. Nou dan moet je het wel geloven!!!!
Vandaag ben ik bij de huisarts geweest en dat is dat her derde persoon die het weet en dan wordt het steeds echter!

Geniet ervan meid!!!!!

Groetjes Elly (5wkn zwanger)

Hoi Dia,

Gefeliciteerd hoor, maar wat frustrerend om weer opnieuw in zo'n situatie terecht te komen, kon je weer naar de winkel!!!   Maar ja, nu weer je het toch zeker, nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan!!!

Groet, MOON

dank jullie wel...voor de felicitaties en de antwoorden op de vraag die ik stelde en dat ik even mijn frustratie kwijt kon van maandag!
wel heel raar om te lezen en te beseffen dat die felicitaties voor mij zijn....de combi zwanger en ik...ik moet er nog heel erg aan wennen!!
maar ben er heel blij mee en kan niet wachten tot ik eindelijk midden in het dorp mag gaan staan en het heel hard mag gaan rondschreeuwen!!!

meiden dank jullie wel en ik blijf voor jullie allen ook duimen!!

Terug
Bovenaan