stomme opmerkingen

hahahaha, ik moet er wel een beetje om lachen, want mijn dame was met 6 maandjes al zwaarder, dus trek het je niet aan. Mensen willen toch wát zeggen. Mijn meis lijkt qua omvang wel een beetje op het meisje op de foto. Lekkere dikke billen dus en elastiekjes om de polsjes, hamsterwangen..... kortom een geweldig lekker ding! om op te vreten. Ze drinkt alleen bij mij en eet alleen maar groente en fruit, dus mij maak je de ... niet lauw.

niets van aantrekken dus en lekker genieten van je beeb

groetjes

mama vna Rêve

Hier ook al zo'n 'hollands welvaren'. De opmerking die ik regelmatig te horen krijg.
Nou ja, beter zo dan andersom. In mijn omgeving heeft iemand ook een kindje gekregen en die moest na een aantal weken ruim 3 weken in het ziekenhuis liggen omdat het niet goed groeide. Nou, dan ben ik maar lekker trots op mijn 'kleine' meid. Ze krijgt nog steeds borstvoeding en verder alleen groente en fruit en een boterham.
Een heerlijk gezonde meid dus.
Maar eerlijk gezegd kan ik inderdaad wel eens balen van deze altijd wederkerende opmerking. Het is gewoon een lieve en mooie  meid, laten ze dat eens zeggen!

Groetjes,
Geeske mv Wieteke

Wat grappig, ik ben juist trots op mijn ventje als ze zoiets zeggen. Hij was met 7 mnd 9 kg en ziet er ook heerlijk gezond uit. Maar ik stoor me totaal niet aan dat soort opmerkingen... hij ziet er toch ook gezond uit!!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan