stomme verloskundige!

Gisteravond voor controle geweest en met de baby alles goed:)
Alleen de verloskundige die ik had had ik nooit eerder gehad....ik loop bij de POP poli en op basis daarvan was er het idee dat ik in het ziekenhuis zou bevallen, zodat er één keer één psycholoog langs zou komen. Ik zelf vond dat niet echt nodig en met mij mijn eigen psychiater en de overige verloskundigen van de praktijk. Maar nu begint dat andere mens erover dat ik toch echt naar het ziekenhuis móet omdat één gynaecoloog die ik tien minuutjes had gesproken dacht dat er mogelijk één verstoorde moeder kind relatie zou kunnen ontstaan, nou dit is wel echt hele grote onzin (je weet niet wat de hormonen doen...) maar goed, dat lijkt mij net na de bevalling niet bepaald nodig en met mij de overig beschreven personen......

Ik ben best boos, want had me inmiddels helemaal op één thuisbevalling voorbereid.....

Ik vond haar echt heel vervelend. Hoop echt dat ik haar niet krijg bij mijn bevalling, stom betweterig mens.....(even wat frustratie kwijt...)
 
Jij ook last van slapeloosheid appeltje?:)
Balen dat je zo'n mens nog moet treffen aan het einde...mag je nu dus niet meer thuis bevallen? Bepaalt zij dat in haar eentje?
Kop op meid, gelukkig is met de kleine alles goed. Xxx
 
nou als er niks met jou of je kindje is kun je gewoon thuis bevallen hoor,wie denkt ze wel niet dat zeis om zomaar iets te beslissen pfff hopelijk heb je haar goed te woord gestaan,want zo een argument wat zei heeft vind ik maar onzin!
succes ermee meis.
 
Zou je niet voor de bevalling bij een psych van het ziekenhuis langs kunnen en diegene overtuigen dat alles enorm goed gaat en dat je graag thuis wilt bevallen? En dat je dan bijvoorbeeld na de bevalling nog een keertje komt?
Volgens mij is het juist heel belangrijk dat jij je tijdens de bevalling prettig voelt. Dat is voor iedereen beter.

Ze moeten wel een beetje vertrouwen in je hebben hoor. Tuurlijk ben je nu moe en emotioneel, je bent immers hoog zwanger. Zou gek zijn als je zou zeggen 'Doe mij nog maar een maandje zwanger zijn'.
Succes er mee in ieder geval.
 
Hay hay,

Ik zou het als ik jou was uitleggen. Je hebt ook kraamzorg die jouw reacties na de bevalling observeert en zij kan altijd nog alarm slaan.

Ik weet je ziektebeeld niet en dus ook de gevaren niet. Ikzelf vind gevaren heel zwaar klinken maar vraag me wel af waarom ze dit aan zien komen.

Ik zal een gesprek aanvragen en uitleggen dat je thuis wilt bevallen.................koste wat kost, tenzij het echt een gevaar is voor je baby, dan is het wat anders.......

Liefs
 
Ha,

Juist als ze weten dat er evt. risico's zijn zullen ze erop voorbereid zijn thuis. Zowel de kraamzorg als vk als misschien de huisarts (weet neit wat de klachten zijn).
Zal proberen toch vol te houden voor een thuisbevalling als je dat zelf graag wil. Mogelijk met hulp van een andere arts/vk

succes
 
Terug
Bovenaan