stomme verloskundige!

Ik heb samen met de overige verloskundigen en mijn psychiater hartelijk gelachen om de aantijgingen van de gyneacoloog. Er is dus helemaal geen reden tot een verstoorde moeder kind hechting. Ik zelf heb last van een stemmingsstoornis waarbij ik depressies heb. Maar juist nu tijdens de zwangerschap voel ik me een stuk rustiger en kan ik mijn schommelingen in stemming niet meer dan normaal noemen en wijten aan de hormonen! De reden dat ze mij in het ziekenhuis willen laten bevallen is alleen bezoekje van een psycholoog, voor mij geen reden om daarvoor in het ziekenhuis te bevallen. Als ik meniet goed voel dan kan idd. de kraamhulp dit signaleren en in het eerste geval is mijn man er ook bij!!!
Ik heb verder ook een psychiater van de pop poli gesproken, hij zag ook geen extra risico's.

Volgende week moet ik weer naar de verloskundige en dan zal ik het nogmaals ter sprake brengen....
 
ps. denk dat het meer stress geeft om met vijf, zes centimeter ontsluiting nog naar het ziekenhuis te moeten dan in mijn eigen huisje te blijven, mits er geen lichamelijke complicaties optreden natuurlijk....
 
Terug
Bovenaan