stomme vraag misschien.....

Hallo ladys
Ik heb misschien een stomme vraag.
Maar ons meiske amy is een tikkeltje hongerig.
Nu is mijn vraag zou ik de standaard voeding die ik nu geef kunnen mixen met voeding voor hongerige baby dan bedoel ik als ik 4 schepje moet doen kan ik dan 2 standaard en 2 hongerig in de fles doen.......

Bedankt alvast voor jullie advies

Ik zou de telefoon pakken: Consultatieburo en bijv. de 'vraaglijn'van Friso of Nutricia bellen..Die weten vast wat te doen!

Ik zou niet twee verschillende soorten door elkaar doen....

ik zou het ook niet weten, maar ik heb zelf ook een hongerig mannetje die eigenlijk voor zijn leeftijd teveel voeding krijgt volgens CB maar ach hij is een tevreden en blij mannetje.
hij krijgt nu 5x 140 soms 6x 140 cc. 2 week geleden was hij 3360 gr en hij is nu 6,5 week.

ik zou het inderdaad navragen bij nutricia ofzo, ben eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord want ik zat er ook over na te denken of Tijmen dat ook zou moeten hebben, hij krijgt namelijk nu hypo allergeen en ik ilde ook haast mixen.

laat je het antwoord even weten??

liefs, Karin

Ik geef friso voeding standaard 1

ze weegt 4.3 kilo en krijgt 8x 110 CC dus das best aardig wat... Als ik het goed uitreken mag ze 645 CC en ze krijgt nu 880 dus das 235 cc meer ??? nu zei CB wel dat alle baby's er gemiddeld iets boven zitten. verder ben ik inmiddels te weten gekomen dat het goed is als ze ongeveer 15 tot 20 min over een fles doen terwijl onze kleine dame hem binnen 10 minuten leeg heeft en daardoor ook wel eens een mondje voeding teruggeeft de gulzigerd.

heb net op de website van friso zitten lezen dat ik de friso extra (hongerige baby's) makkelijk met de friso standaard 1 kan en mag mixen. CB was van de week op huisbezoek en adviseerde ook al hongerige baby voeding te gaan geven.

heb onderstaande rechtstreeks van website gekopieerd.

Tip

Friso Extra opvolgmelk heeft dezelfde basis als Friso Standaard opvolgmelk, waardoor de voedingen prima te mengen zijn. Friso Extra opvolgmelk kan ook gemengd worden met Friso Comfort opvolgmel.

Heb je ook al een andere fles geprobeerd. Wij hebben een Avent fles en onze man heeft de fles binnen 10 minuten leeg, geeft af en toe een mondje terug. Ookal laten we hem tussendoor even boeren, het heeft niet het gewenste effect. Op internet gevonden dat de flessen van diforax, het is ee S fles met een small speen, beter geschikt zijn voor hongerige baby's. Die hebben we nu om te proberen. zal wel laten weten of het werkt.

Ja ben erg benieuwd naar het resultaat.

wij gebruiken idd ook avent flessen.

zojuist eerste fles met 2 schepjes standaard en 2 schepjes extra dus ben benieuwd wat ze gaat doen.

Gewoon lekker uitproberen en de eigen merk voeding is net zo goed als Friso of Nutrilon hoor.... je betaald voor de naam al 4 euro extra. Dat heb ik er zelf echt niet voor over...
Hier ook een schrokkopje... krijgt ook forte... maar het blijft een hongerwolf. Geef m nu ook rijstebloem voor de nacht... gaat er in als pap.

Terug
Bovenaan