<p>Ik wil graag gaan stoppen met borstvoeding omdat het kolven me te veel stress oplevert. Ik kolf namelijk niet genoeg op mn werk, waardoor ik dan 's morgens nog weer een borst moet afkolven op de dagen dat ik vrij ben. Dit ging in eerste instantie prima, wil het niet dat onze meid nu de afgelopen week elke keer om 3 uur 's nachts al wakker is en om 6 uur ook weer. Waardoor ik nu maar iets van 50 cc kolf wat niet voldoende is. </p><p>Daarnaast kolf ik ook niet genoeg om bijvoorbeeld een avondje weg te gaan, want ik kolf precies genoeg voor een dagje bij de oppas.</p><p> </p><p>Alleen vind ik het best wel spannend, aangezien ze nu altijd bij mij in slaap valt aan de borst.. Ze valt nooit zelf in slaap in bed, wel geprobeerd maar ze blijft huilen! </p><p> </p><p>Hoe zal dat straks gaan met de fles... Soms leg ik haar weg in bed maar dan wordt ze weer wakker en krijg ik der ook niet in slaap met de speen, dan krijgt ze toch nog even de borst. Met de fles zal dat niet gaan..</p><p> </p><p>Ik ga denk ik volgende week is een dagje een proefdag houden met flesvoeding, dan kolf ik wel nog gewoon af...</p>