Stoppen met borstvoeding na 15 maanden

Dankjewel voor je reactie! Ik denk dat ik dat ook ga proberen gewoon even laten huilen ik denk dat het ook gewenning is geworden en dat heb ik zelf in stand gehouden!
 
Zo lijkt het af en toe wel ze gaat slapen om 19.00u tot ong 00.00u dat is de eerste keer dat ze wakker best een lange slaap vooraf en vanaf dan word ze om de 2 uur wakker de laatste tijd is het ook vooral spenen ... Ik moet er even doorheen het is denk ik ook gewenning wat ik zelf in stand heb gehouden! Omdat zij snachts nog zo vaak wakker word kan ze nog niet uit logeren wat rond deze leeftijd allang al zou kunnen! Ik heb 2 oudere kindereaar zelfs dit is nieuw voor mij
 
Mijn dochter meldde zich tot 14 maanden ook elke nacht nog voor een of twee voedingen.  Totdat ik haar heb verteld dat mama's borsten geen melk meer geven 's nachts. Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn maar vanaf dat moment slaapt ze dus door. Ik heb zelf wel een keer een uitzondering gemaakt toen ze echt ziek was. Maar ook daarna kwam ze niet weer. Dus probeer het eens uit te leggen. Ik heb gemerkt dat praten hier enorm helpt. Wie weet heb jij er ook iets aan.
 
Terug
Bovenaan