Hoi Maian,
Bedankt voor je reactie, weet ik tenminste dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ik denk idd dat je gelijk hebt en dat hij het gewoon lekker vindt zo 'sochtends bij mama.
Wat betreft laten huilen ben ik niet zo'n held.
Maar als het echt niet anders kan moet het maar, ik kan toch niet voor altijd bv blijven geven.
Mijn oudste heeft ook 10 maanden gehad en daarbij was het stoppen geen probleem.
Maar hij accepteerde tenminste wel iets anders.
Mijn kleinsten doet dat dus niet!!
Heeft een erg sterk eigen willetje!!!
groetjes Hanneke
quote: MarianH reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2007 19:43:40&apos

);
Hoi Hanneke,
Als hij het 's middags wel uit een beker drinkt en 's ochtends niet dan is het gewoon lekker bij mama zijn tussen 5.30 en 6.30 ze zijn slim hoor op die leeftijd. Mijn dochter heeft dit ook gehad die kwam 's nachts om 4.00 uur tot een maand of 11. Helaas is dan de enige mogelijkheid om te laten huilen en de voeding aanbieden op het moment dat jij dat graag doet ik denk dat rond 7.00 uur een mooie tijd is en dan ook via de lepel(pap) of beker(melk)?
Het duurt meestal een paar dagen voor ze het doorhebben en het brullen is heel vervelend maar zo is het bij ons wel gelukt om haar geen nacht voeding meer te geven. Toen ze 13 mnd was ben ik met BV gestopt ze is ook toen nog twee dagen 's ochtends heel boos geweest omdat ik haar de karnemelk en boterham voorschotelde maar daarna ging het prima en ben ik heel natuurlijk zonder stuwing etc. gestopt met voeden.
Hoop dat je een goede weg kunt vinden, het kan ook zijn dat hij een vroege vogel is en dan zit er helaas niets anders op dan vroeg te ontbijten ben ik bang. Ik zit hier ook wel eens om 6.00-6.30 aan de pap of boterham met de kinderen. Succes
Groetjes Marian