stoppen met borstvoeding

Ik geef op dit moment 6 mnd borstvoeding, mijn kind krijgt vanaf dat ik werk rond de 4 mnd 1 dag in de week de fles. Dat valt absoluut niet mee. Ze wil gewoon niet. Daarom durf ik ook nog niet verder af te bouwen. Ik wil zelf zo''n 9 mnd volghouden en dan stoppen. We hebben alle soorten spenen geprobeerd. Ze zit gewoon te piespeuken ook al is het mijn afgekolfde melk. Bij mij zal dat straks ook nog een hele dobber worden,vrees ik.

Hoi

Bedankt voor je reactie.
Een rietje vind hij idd ook erg interessant.
Ik wil de ochtendvoeding in bed geven.
Hoe doe jij dat dan?
Met een pakje melk of gewoon een open beker met een rietje?
groetjes Hannekequote: bloemno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-06-2007 21:05:02'));

Mijn zoontje vindt drinken met een rietje ontzettend interessant! Ik heb ruim 9 maanden borstvoeding gegeven en meneer wilde ook liever bij mij drinken.
Toen heb ik het rietje geintroduceerd (omdat ik ook niet altijd tijd heb om te oefenen met een gewone beker) en hij drinkt binnen 2 minuten een glas melk leeg.
Soms gaat het zo snel dat ik me afvraag of het niet te snel gaat maar hij heeft nergens last van... dus het zal wel meevallen.
Succes!!

Hoi,

Ik weet precies wat je bedoeld.
Een keur met spenen in huis en niet een die aanslaat, erg vervelend is dat.
Een tuitbeker werkt ook niet.

Ik ga maar eens dat rietje proberen.

Als het lukt laat ik je iets weten.

groetjes hanneke quote: Lisanne1972 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 13:46:07'));

Ik geef op dit moment 6 mnd borstvoeding, mijn kind krijgt vanaf dat ik werk rond de 4 mnd 1 dag in de week de fles. Dat valt absoluut niet mee. Ze wil gewoon niet. Daarom durf ik ook nog niet verder af te bouwen. Ik wil zelf zo''n 9 mnd volghouden en dan stoppen. We hebben alle soorten spenen geprobeerd. Ze zit gewoon te piespeuken ook al is het mijn afgekolfde melk. Bij mij zal dat straks ook nog een hele dobber worden,vrees ik.

Terug
Bovenaan