Dag Rixt!
Volgens mij heb ik je gezien op de Mei-hyve, geinig!
Ja, ik ben hier echt gelukkig mee, maar vooral Mick lijkt me zoveel blijer!
Hij voelde natuurlijk ook dat ik zo stressed out was.
Ik weet dat flesvoeding ook prima is en ik maak me niet echt druk, maar na zes weken borstvoeding voelt die flesvoeding als troep die ik erin kieper, hihi.
Als ik het klaarmaak en er wel eens aan ruik...
Maar goed, niet teveel bij nadenken, ik heb het zelf ook gehad en doe het prima, ik leef nog.
Mick's poep stinkt nu wel ENORM trouwens.
Mick kwam ook meestal om half drie en half zes, nu wisselt het weer wat meer, maar overdag was weer prima vandaag. Ik kijk gewoon goed naar hem en probeer zijn tekentjes te begrijpen.
Is inderdaad vermoeiend he, als ze zo vaak komen en het dan zo lang duurt, dat had ik dus zo'n beetje vanaf het begin.
Ik ben in ieder geval blij dat het weer wat koeler is.
Natalie
Volgens mij heb ik je gezien op de Mei-hyve, geinig!
Ja, ik ben hier echt gelukkig mee, maar vooral Mick lijkt me zoveel blijer!
Hij voelde natuurlijk ook dat ik zo stressed out was.
Ik weet dat flesvoeding ook prima is en ik maak me niet echt druk, maar na zes weken borstvoeding voelt die flesvoeding als troep die ik erin kieper, hihi.
Als ik het klaarmaak en er wel eens aan ruik...
Maar goed, niet teveel bij nadenken, ik heb het zelf ook gehad en doe het prima, ik leef nog.
Mick's poep stinkt nu wel ENORM trouwens.
Mick kwam ook meestal om half drie en half zes, nu wisselt het weer wat meer, maar overdag was weer prima vandaag. Ik kijk gewoon goed naar hem en probeer zijn tekentjes te begrijpen.
Is inderdaad vermoeiend he, als ze zo vaak komen en het dan zo lang duurt, dat had ik dus zo'n beetje vanaf het begin.
Ik ben in ieder geval blij dat het weer wat koeler is.
Natalie