Stoppen met de pil… na 12 jaar

Dankjewel!& yes ben 2 keer ongesteld geworden, het was wel een “hel” in de zin van al die symptomen die ik eerst niet had zoals een paar dagen voor je maandstonden wat puisten opgezetten buik en borsten enzo.. voor de rest wel oke, ook was mij cyclus al direct regelmatig en of je al wilt stoppen is het aan jou, in veel gevallen moet je lichaam een aantal maanden ontpillen dat ligt bij iedereen anders.
 
Als ik jou was zou ik vast stoppen met de pil en andere anticonceptie zoals condooms gebruiken. Misschien heb je mazzel en is je cyclus direct terug maar het kan ook zeker enkele maanden duren. Als je pas stopt op het moment dat je echt aan kinderen wil beginnen is het extra frustrerend als je cyclus dan nog een zooitje is. Denk dat veel mannen hier gewoon nooit over nadenken, mijn vriend was aanvankelijk verbaasd om te horen dat zwanger worden wel een jaar kan duren. Ze zijn er gewoon niet zo mee bezig denk ik
 
Bij mij was het na het stoppen met de pil heel anders. Werd ik iedere 2 weken licht ongesteld.
In plaats van iedere 4 weken pijnlijk zwaar. Met nog een week extra nodig on te herstellen.
Anders was er kort geleden ook nog een topic met tips over zware ongesteldheid. Bekijk die ook eens.
 
Terug
Bovenaan