Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hoi dames,

Ik zou het leuk vinden om te praten met andere mensen die ook in januari stoppen met het gebruik van de pil (of spiraal, inplanon)

Zo kunnen wij ervaringen delen advies vragen,  geven en elkaar steunen in de aankomende spannende tijd.

9 januari slik ik mijn laatste pil
 
Wat leuk! Lijkt me leuk om gezellig te kletsen.

Mijn vriend en ik gaan ook vanaf januari voor ons eerste kindje. Voor jullie ook de eerste?

Ik heb op 31 dec de laatste pil en ben sinds begin deze maand begonnen met het slikken van foliumzuur.
 
<p style="text-align: left;">Gezellig! Dit wordt ons eerste kindje.  Vriend heeft dochter met zijn ex.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben afgelopen weekend met foliumzuur begonnen, en 9 januari slik ik de laatste pil.</p>
<p style="text-align: left;">En dan ergens rond maart april willen we gaan proberen. Even kijken wanneer mij  cyclus weer normaal is</p>
<p style="text-align: left;">Starten jullie meteen of ga je eerst ontpillen?</p>
 
In principe ga ik niet bewust ontpillen. Ik houd er natuurlijk wel rekening mee dat mijn cyclus niet direct regelmatig zal zijn.

We zien het wel!

Ben erg benieuwd!
 
Hoi meiden!

Mijn vriend en ik gaan ook proberen om zwanger te worden vanaf 2017!

In November heb ik mijn spiraal al laten verwijderen (wegens andere redenen) dus zit momenteel ook niet meer aan de anticonceptie. Maar we gaan voor de eerste! Vind het heel erg spannend maar kan niet wachten tot ik daadwerkelijk zwanger ben, als het allemaal lukt natuurlijk..

ben vanaf 2 weken ook begonnen met foliumzuur te slikken.



liefs
 
Hee meiden,

Wat spannend he! Ik heb gisteren na drie jaar mijn spiraal laten verwijderen.. Ik heb 5 jaar de pil geslikt en toen ik de spiraal heb laten plaatsen ben ik daarmee gestopt, dus al 8 jaar anticonceptie.. Ik ben nu 21 en slikte dus al op mijn 13e de pil o.a. omdat ik twee weken ongesteld was en vervolgens één week niet. De afgelopen 3 jaar ben ik door het spiraaltje helemaal niet ongesteld geworden en nu zie ik ernaar uit zodat ik weet dat alles 'weer op gang komt', haha.

Ik ben zelf 21, nog best wel jong dus en mijn partner is 26. Hoe oud zijn jullie? :) Fijne feestdagen alvast! :)
 
Terug
Bovenaan