Stoppen met de pil vanaf januari 2017

spannend Girafje135!

Dit is natuurlijk de menstruatie aan het eind van de pilstrip zeg maar, dus ben benieuwd hoe het straks zal gaan.

Lees veel vrouwen die in afwachting zijn of ze zwanger zullen zijn of menstruatie later komt... die spanning zal ik straks ook wel krijgen.

 
<p style="text-align: center;">Jou menstruatie moet inderdaad dan nog helemaal op gang komen zonder die hormonen in je, hopelijk heb je snel een 'natuurlijke' menstruatie, ga voor je duimen.</p>
Ik heb die spanning nog niet omdat het nog ruim anderhalve week duurt voor mijn NOD, dus dan zou ik mezelf alleen maar gek(keer) mee maken. Komt over een paar dagen vast wel hihi. mijn vriend zit ook bij elk dingetje wat ik zeg over 'ik heb hoofdpijn', 'ik heb steken' of 'ik ga even liggen ben zo moe' te denken dat ik zwanger ben.. Maar dat kan nooit zo snel hahah. Hij zit ook helemaal in spanning
 
Ja ja dames dit worden spannende tijden! Girafje135 heb jij ovulatie testen gebruikt zodat je wist wanneer je vruchtbare periode was? Ik weet mijn cyclus nog niet omdat ik pas één menstruatie heb gehad nadat de spiraal is verwijderd.. Natuurlijk is de kans niet heel groot dat het in een keer raak is maar kan me wel voorstellen dat je er stiekem toch op hoopt. 14/1 ga ik voor 4 weken op vakantie hopelijk weet je dan meer, houd je ons op de hoogte?

@Blom25 nog even geduld dus, ik had mijn menstruatie tussen 23/12 en 28/12  nadat de spiraal was verwijderd maar na 5 jaar de pil + 3 jaar spiraal heeft je lichaam denk ik ook wel even nodig om het zelf weer op de rit te krijgen, ik ben benieuwd hoe het zal verlopen. Dat 2017 voor ons allemaal maar een mooi jaar mag worden! :)
 
Ik heb geen ovulatie testen gedaan, maar op advies van een vriendin (die is nu ook zwanger) een app gedownload waar je je gegevens moet invullen van afgelopen menstruatie en sinds oktober/november zaten er altijd 24 dagen tussen mijn menstruaties en op de dag van de eisprong heb ik altijd vage klachten dus dan weet ik dat ik mijn eisprong heb. Heel fijn! Dus mijn lichaam geeft alles goed aan hihi.

Mijn vriendinnetje was trouwens wel zwanger gelijk de eerste ronde, dus fingers crossed haha!

Ik weet wel zeker dat jou lichaam na zon lange tijd anticonceptie weer in het 'normale' ritme moet komen, hopelijk gebeurt het snel en is de cyclus duidelijk genoeg zodat je je vruchtbare dagen eruit kan pikken! Ga jij wel ovulatie testen gebruiken?
 
Dat is fijn Girafje, doe mij ook zo'n lichaam die het duidelijk aangeeft ;-) Ik heb ook een app! Alleen kan doordat ik mijn cyclus niet goed weet niet uitrekenen wanneer ik vruchtbaar ben. Ik ben nu wel begonnen met ovulatie testen terwijl we bedacht hadden om het gewoon te proberen zonder teveel poespas, haha. Ik ben benieuwd of er wat uit die testen komt, 14 januari ga ik voor 4 weken weg en ben niet van plan om er op vakantie teveel mee bezig te zijn, verwacht dan wel ergens mijn menstruatie maar dat is dus afwachten.

Spannend hoor, de eerste keer raak kan inderdaad zomaar! Ik hoop het voor je :)
 
Sinds vandaag heb ik veel witte afscheiding. Normaal heb ik dat paar dagen voordat ik ongesteld wordt (maar stuk minder). Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
 
Hee Girafje, ik zag je berichtje gisteren al maar na 10 keer inloggen bleef het scherm maar in beeld springen om in te loggen en kon dus geen reactie schrijven.. Ik heb hier geen ervaring mee, wie weet zal het dan toch?.... Ik denk dat je echt geduld met hebben tot 13 december, heb je nog steeds zoveel afscheiding? Succes!
 
Maakt niet uit, lief dat je alsnog reageert!

Ik heb nog steeds zoveel afscheiding ja.. Mij lijkt het vrij vroeg om nu al een symptoom te hebben. Maar het zou altijd kunnen natuurlijk maar ga er niet vanuit.

Wel vandaag ook last van lage rugpijn .. Misschien ben ik er teveel mee bezig dat ik daardoor klachten als rugpijn krijg maar ik weet het niet. Wat ik al zei meestal heb ik afscheiding, lage rugpijn, buikpijn 1/2 dagen voor m'n menstruatie. En nu heb ik het een week voor m'n NOD waardoor ik toch stiekem een beetje hoop krijg..



hoe gaat het met jou?
 
Terug
Bovenaan