stoppen met de pil. Wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik denken er al een tijd over om te stoppen met de pil. Ik ben 22 en mijn vriend is 26. We zijn al 6 jaar samen. We willen alleen zeker weten dat we ons kindje alles kunnen bieden.

Ik was benieuwd of er meer mensen waren die gaan stoppen met de pil of net zijn gestopt.

Groetjes tara

Hoi hoi

Welkom hier.
Je stelt je vraag op een leuke plek. Want eigenlijk zijn wij allemaal al gestopt met de pil.....haha.

Ik ben Annet, ook 22 en mijn man is 29. We zijn in oktober 7 jaar samen. Wij zitten in ronde 9. (zijn 10 maanden geleden met de pil gestopt, hebben 8 cyclussen gehad) Niet helemaal net gestopt dus, maar wilde je toch even welkom heten.

Je zal je hier vast gauw thuisvoelen.
Liefs Annet

Welkom hier, en succes met klussen.
WIj zitten nu in ronde 7 en zijn al vanaf jan gestopt met de pil ook al even dus.

Liefs Bibbi

hoi,

Leuk dat ik ook een antwoord krijg. Ik weet dat het heel erg stom is die vraag maar je weet het nooit.
Oh en bedankt dat je mijn even uit legt wat de RONDE inhoud.
Ik weet ook nog niet wat mij tewachten staat en ben blij dat ik hier terecht kan.

Dan kan ik jou mischien gelijk vragen hoe het met de hoeveelheid foliumzuur zit. Op het doosje van de pil staat dat ik 0,5 mg per dag moet slikken maar de doosjes bij de drogist zijn allemaal 0,4 mg weet jij mischien hoe dat zit?

groetjes tarabella

Hoi hoi

Jeetje, moeilijke vraag.............
Ik slik vitaal zwanger van Kruidvat.
Dacht dat alles daar inzat...........
Liefs Annet

Daar zal ook alles wel inzitten maar omdat op het doosje van de anti-conceptiepil wat anders stond vond ik het nogal verwarrend. vandaar. in de boekjes en op internet staat ook 0,4 mg.   ik heb een doosje bij de kruidvat gehaald van evasin. Het zal wel goed zijn.

Waar kom je vandaan? Ik uit Amerongen. Wel leuk een leeftijds genoot. Zeker nu veel mensen 22 nog erg jong vinden om moeder te worden.

Onzin!!!

gr. sabrina

Ja dat is zeker onzin!! Het gaat erom of je er klaar voor bent. Verder niet.   Inderdaad leuk een leeftijdsgenootje, maar er zijn er meer hoor van onze leeftijd. Ik kom uit Zandvoort dus wel een eindje weg.
Ik denk inderdaad dat het wel goed zal zijn met dat potje. Het is er tenslotte special voor........

Liefs Annet

Hoi Hoi

Ik ben ronda 24 jaar en ook 6 jaar samen met mijn vriend.
Wij zijn ook al een tijdje bezig ronde4 , Gewoon lekker klussen
en de rest komt vanzelf veel succes ermee.

gr ronda

Terug
Bovenaan