stoppen met de pil. Wie nog meer?

Ik zal zeker als ik stop proberen gewoon lekker te klussen en gewoon door te leven en niet alles te laten draaien om zwanger worden. Dat blijkt wel goed te werken. Ik heb een vriendin van 40 jaar die 4 okt. is uitgerekend. alleen wou zij het zo graag dat ze ivf hebben overwogen, met hormoon preperaten in de weer zijn geweest en toen zij ermee stopte en zeide we zien wel wat er komt waren ze zonder hulpmiddelen ineens zwanger.

Toch wel grappig na zo'n malle molen.

hai Tara

Ik ben din 24 jaar en mijn vriend 29 en we zijn 5 jaar samen en wonen 4 jaar samen..
wij zijn 2 maanden geleden gestopt met de pil.
Ik heb gewoon mijn strip afgemaakt en niet meer verder gegaan.
Als wilt stoppen begin met FOLIUMZUUR te slikken dat raden ze aan ong 4 weken voor de bevruchting en 8 of 10 maanden na de bevruchting.

veel klus ( sex ) plezier.

veel liefs din

Hoi,
Ik ben 26 jaar en mijn vriend is 30, wij zijn bijna 7 jaar samen en sinds 3 maanden gestopt met de pil. We zien wel hoe het loopt en klussen niet speciaal voor/ rond de eisprong ons helemaal suf. We wachten het gewoon af.
Succes !!
Groetjes Rene

hoi hoi! welkom!!

Ik ben Monique, 24 jaar en ben net gestopt met de pil. (eind augustus). Zaterdag is mijn NOD (tenminste, als mijn cyclus gelijk blijft). Dit is dus pas onze eerste ronde :)

hOI hoi

Ik ben ook een jonge mamma. Ik ben nu 22 en heb een prachtige dochter van 15 maanden. We zijn nu bezig met nr. 2( of beter gezegt nr 4 aangezien ik 2 miskramen heb gehad.)

Mensen reageren vaak wel raar hoor als ze horen hoe oud ik ben, maar daar moet je je niets van aantrekken. Je weet zelf wat je wilt en wat je aankan.

Het is hertstikke leuk om een jonge moeder te zijn!

Op naar nr 2!

liefs muisje

Hoi Tarabella,

Spannend allemaal he? Ik ben zelf net een maand gestopt met de pil. Mijn man en ik zijn nu 6 jaar samen en over 1 maand 1 jaar getrouwd. Hij wilde vorig jaar al dat ik met de pil stopte. Voor mij voelde het toen nog niet goed om zwanger te worden...nu heb ik momenten dat ik niet kan wachten om zwanger te worden en momenten dat ik twijfel...ik vraag mij trouwens af of dat wel normaal is....

Hoi Tarabella,

Ook ik ben net gestopt met de pil (nuvaring, maar dat is hetzelfde idee toch?!).
Ik zit nog in ronde 1.
Mijn vriend en ik hebben een zoontje van net 3 en vonden het wel weer tijd voor een tweede. De eerste keer deden wij er 9 maanden over voordat ik zwanger was. Ik ben benieuwd of het weer gaat lukken en hoe lang het duurt.

Veel succes!

Marje.

hoi tara ben vorige week gestopt met de pil we hebben al een dochtertje van bijna 2
en we vonden het wel tijd voor een 2de. Ik wens je heel veel succes!!

groetjes monique

Terug
Bovenaan