Stoppen met de pil

Ik denk niet dat je het als bijverschijnselen moet zien, maar als symptomen die de pil jaren onderdrukt heeft en die nu na het stoppen met de pil weer naar boven komen.

Ik kreeg ontzettend last van acne welke nu pas weg aan het trekken is (ben al een jaar gestopt!!).
Verder werd ik na 5 weken ongi (nu een cyclus van 27 dagen) en heb 2 dagen echt ziek op bed gelegen, echt afschuwelijk!
En veel last van wisselende stemmingen.

Succes
Marielle

Hoi,

ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil, maar heb geen extreme veranderingen gehad.
Alleen dat er niet meer precies 28 dagen tussen zit en dat ik erger ongesteld ben dan toen ik aan de pil was en ook ik heb sinds ik gestopt ben meer zin om te vrijen (is mijn man ook erg blij mee!!)
Ik zit nu ook weer rond de tijd dat de ongesteldheid kan komen (hoop natuurlijk van niet), maar ik kan er nog niets van op aan. De ene keer zitten er 30 dagen tussen en de andere keer 43. Erg frusterend.
Afwachten dus!
Allemaal veel succes!

Gr. Wendy

Hallo,

Ik heb tot nu toe nog niet echt last gehad door het stoppen met de pil, alleen, (ben eind mei gestopt met de pil) was ik de eerste keer gewoon ongi na 30 dagen en ik ben nu nog altijd aant wachten op mijn volgende ongi, heb nu al een cyclus van 71 dagen, dus je ziet, het is dus afwachten tot je lichaam het weer zelf allemaal kan.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan