stoppen met de pil...

Ik heb van vriendinnen gehoord dat er idd veel voordelen aan zitten om te stoppen, behalve dat je zwanger kan worden, wat natuurlijk de leukste is! Ik ben benieuwd hoe dat bij mij zal gaan. Zondag neem ik mijn laatste pil in...

Groetjes, Tessje.

Hallo Tess,

Voor mij was het geen grote stap om te stoppen met de pil. Omdat we allebei graag kinderen willen, en ja dan ziet er niets anders op.
Dus ik ben nu sinds end september gestopt. Duurde wel even voordat dat alles weer een beetje volgens schema verliep.

Groetjes miran

Ik vond het super spannend om te stoppen met de pil. Als je stopt en je gaat geen condooms gebruiken besef je in één keer wat het betekent... Je gaat je hele leven op zijn kop gooien want je probeert zwanger te worden!!

Mijn wens om zwanger te worden is er alleen maar groter op geworden. Als je gevoel goed is... Go for it!

Bientje

Bientje, je brengt mijn gevoel precies onder woorden!!!! Dank je wel!!!

Geen dank! Het is goed om te lezen dat meer mensen dat gevoel hebben (gehad). Als je eens van gedachten wilt wisselen... laat het maar weten!

Groetjes

hoi tess,je moet gewoon stoppen met de pil hoor!.ik had dat ook en natuurlijk is het een grote stap en erg spannend,maar denk maar aan wat je er voor krijgt straks,dat deed ik ook en toen overheerste toch dat gevoel.succes

Hoi Tess

wat goed dat ji er zo over nadenkt je hebt gelijk hoor het verandert je hele leven ik ben direct na mijn trouwen gestopt met de pil en 7 maanden later zwanger geworden ik heb nu een heerlijk mannetje van 13 maanden en zou niet meer zonder willen we zijn dan ook druk bezig voor nr 2!!! Ik ga trouwens ook niet meer aan de pil ik voel me nu zoveel beter!!

succes met je beslissing!!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan