stoppen met de pil...

Hoi,

Wij zijn deze maand ook voor het eerst gestopt met de pil.
We hadden het al heel lang over kinderen,dus deze maand gestopt, en we zien het wel.

Heb de pil 10 jaar geslikt, dus denk dat ik nog niet metheen zwanger ben, omdat eerst die (rommel ) uit mn lijf moet...

Het klinkt me bekend in de oren ,dat er veel voordelen aan vast zitten,gestopt te zijn.
Ben supervrolijk,en bijna geen stemmingswisselingen meer.......

Nu ben ik ook wel heel erg benieuwd,of de rode duivels 17jan komen.
We wachten rustig(en met spanning) af........

Groetjes,Nina

hoi
Het was voor mij geen moeilijke keuze om te stoppen.we willen zo graag een kindje dus had daar echt geen moeite mee.
Maar wat me nu zo verbaast aan alle stukjes die hier geschreven worden is dat jullie allemaal zeggen dat jullie vrolijker zijn,geen hoofdpijn meer hebben etc etc.
Voor mij geld dat dus niet.
toen ik de pil nog slikte had ik  1 of 2 dagen voor ik ongi moest worden   last van mn rug.Maar nu ben ik een paar dagen voor ik ongi moet worden harstikke misselijk en  ligt  in mn hoofd.Durf haast geen  auto terijden. zo raar voel  ik me.en dat had ik toen ik de pil  nog slikte echt nooit.Ik hoop dat het temaken heeft  met  de  rommel die uit mn lijf moet.want om  nou  weer tebeginnen om die rede. dat wil ik zeer zeker niet.Maar heb ik er volgende maand weer last van dan  ga ik toch even bij huisarts  langs.
groetjes Tine  

Voor mij was het ook wel spannend om te stoppen met de pil. Mijn man heeft op een gegeven moment de knoop doorgehakt en gewoon de strip weg gegooid. Het heeft wel 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger werd. Ik was net doorverwezen naar de gyn en net begonnen met foliumzuur. ik wete nog steeds niet wat e5r nou voor gezorgd hefet dat ik wel opeens zwanger werd, maar heb wel al verschillende malen gelezen dat foliumzuur kan helpen om zwanger te worden. Dat pilletje foliumzuur slik je ook elke dag: dus misschien een idee om in plaats van DE Pil foliumzuur in te nemen. Dan hoef je oude gewoonte niet te verbreken, je slikt alleen een ander pilletje!

Na de geboorte van mijn zoontje (18 juli 2005) ben ik niet eens meer begonnen met de pil. Sinds 1 januari gebruiken we verder ook niets meer, ben toen wel weer begonnen met foliumzuur te slikken. We zien wel hoehet gaat lopen!

liefs Linda

Nou, ik heb gisteren mijn laatste pil ingenomen! Ik slikte al een week of twee foliumzuur, maar femnatal van Davitamon sprak mij meer aan omdat daar nog meer vitaminen in zitten.

Ik vandaag op zoek geweest naar een drogisterij waar ze dit verkochten. Had ik het eindelijk gevonden (ik kon het eerst niet vinden) ging ik naar de kassa zegt die dame achter de kassa vrolijk: is het voor jezelf??????? Ik zeg: ja (zachtjes..). Gilt ze zowat: oh, wat leuk!!! Gefeliciteerd! Gaaf zeg!

Ok...... dus ik zeg tegen haar: nou, nog niet, hoor! Toen schaamde ze zich geloof ik wel een beetje...hahahahahaha.

Groetjes, Tessje.

Altijd lastig als mensen zulke opmerkingen maken. Het kan oip een gegeven moment best pijnlijk zijn om die opmerkingen te horen.

Ik hoop voor je dat het snel gaat lukken.
Houdt je ons op de hoogte?'?

liefs Linda

Voor wie wil kletsen via msn: lesselink@hotmail.com

Tess,

Jij hebt het over femenatal davitamon, daar zit naast foliumzuur ook vitaminen in? Ideaal, waar kan je deze halen, ik ben bij onze drogist geweest maar ja, natuurlijk geen femnatal..

Pascalle

Hoi Pascalle,

Ja, er zit de juiste dosis foliumzuur in, maar ook andere vitamines zoals B-vitamines, Vitamine C, Vitamine D en Vitamine E. Daarnaast zitten er ook verschillende mineralen in zoals calcium, ijser, magnesium en jodium.

Ik ben normaal helemaal niet zo van de vitaminepillen enzo, maar ja, nu dacht ik: baat het niet dan schaat het niet.

Ik heb het bij de DA drogist gekocht. Als je het niet kan vinden in de winkels dan kan je het ook bestellen via babybrabbel.nl en dan in de shop daar (premom heet ie geloof ik).

Succes!

Groetjes, Tessje.

Hoi Linda,

Ja, ik voelde me nu al een beetje beschaamd. Ik wil het graag nog even voor onszelf houden namelijk, dat we een kindje willen bedoel ik dan. Dus ik schrok wel een beetje dat ze zo reageerde.

En ja, ik houd jullie zeker op de hoogte!!!!!

Terug
Bovenaan