Hoi An
Ik heb gehoord dat bier goed is voor het toeschietreflex. Wat nog belangrijker is is dat jij relaxed bent. Zodra je enige stress hebt produceer je minder.(bij m'n oudste kolfde ik op m'n werk en dat werd steeds minder) Soms helpt t als je naar je baby kijkt. Ik vind t heel naar voor je als je 'gedwongen' moet stoppen. Dat had ik nu ook en ik baal er nog van...
M'n beebje heeft maar 4dagen van me kunnen drinken. Die van jou vast veel meer! En alles wat ie van jou binnenkrijgt is mooi meegenomen. Hier ook een moeilijke start van mijn kant (inwendige bloedingen,baarmoeder verwijderd) zwaar aan de pijnstillers dus ik kolfde en gooide het weg. Toen werd beebje ziek (darmen en geopereerd) en moest naar een ander ziekenhuis. Toen we na bijna 3 weken bij elkaar waren heb ik hem 4dagen gevoed, toen werd ik ziek,( verkleefde darmen) en moest ik rusten en door de fles kon ik 'mijn taak' uit handen geven. Ik heb er zelf voor gekozen maar ik baal er nog van!
Maarja, m'n 3 kleine jochies hebben me nodig en hebben nix aan een zieke mama...
succes!
groetjes,Priscilla