stoppen met kolven????

Jammer is dat he, als je moet stoppen.
Weet je wat goed helpt.. Shatavari (van Solgar) dat zijn capsules. Ik heb het nu al zoveel gehoord dat daardoor je borstvoeding weer op gang komt!
Als je dus graag wilt blijven geven zou ik dat echt proberen!

Ben ik nog een keer. Hoop niet dat je vindt dat ik door loop te zagen want dat is mn bedoeling niet maar heb je voor de grap nog wel eens geprobeerd je kleintje gewoon aan te leggen? Amy was een week of 11 toen ze het ineens kon en daarvoor had ik het ook vaak geprobeerd. Ineens zag ze dus het licht... (hele dikke tranen bij mama van blijdschap hihi) Gewoon n paar keer proberen misschien. En als niets meer werkt zou ik, als ik jou was, trots op mezelf zijn op wat ik heb gedaan voor de kleine!

Succes!
Liefs,

Marian

hey

marian nee vindt ik helemaal niet erg dat je er over doorgaat vindt ik alleen maar fijn.
En wat jezegt zeiden ze in het ziekenhuis ook wie weet drinkt die over een maand alles wel uit de borst ik heb dus thuis ook nog flink doorgezet en ja hoor na een paar weken aangelegd zonder tepelhoedje ik dacht gewoon even proberen en ja hij pakte het eerder pakte hij de tepel gewoon niet aan en dat lag niet aan mijn tepels zeiden ze maar hij deed zijn best gewoon niet, maar hij drinkt mischien net 10 minuten en stopt en gaat dan huilen want ja hij krijgt geen genoeg en dan probeer ik hem weer aan te leggen of aan de andere kant maar dan doet hij zo boos en pakt het niet meer aan vindt het heel jammer denk wel eens heb ik niet oed mijn best gedaan maar dat is het ook niet want in het zieknhuis zijn we wel een week bezig geweest om hem eraan te krijgen dus dorgezet heb ik wel. en doordat hij zo kort dronk had ik zoiets van nou afkolven gaat goed dan maar op die manier wel dubbel voor mij maar ja nu lukt het haast niet meer baal er echt van. Enne er praat iemand over capsules weet de naam even niet meer sorry maar waar kun je die halen?

p.s marian jij bent ook een jonge moeder of niet wat ik op de foto zie of heb ik dat verkeerd was ik benieuwd na hihi.

groetjes an

Hoi An

Ik heb gehoord dat bier goed is voor het toeschietreflex. Wat nog belangrijker is is dat jij relaxed bent. Zodra je enige stress hebt produceer je minder.(bij m'n oudste kolfde ik op m'n werk en dat werd steeds minder)  Soms helpt t als je naar je baby kijkt. Ik vind t heel naar voor je als je 'gedwongen' moet stoppen. Dat had ik nu ook en ik baal er nog van...
M'n beebje heeft maar 4dagen van me kunnen drinken. Die van jou vast veel meer! En alles wat ie van jou binnenkrijgt is mooi meegenomen. Hier ook een moeilijke start van mijn kant (inwendige bloedingen,baarmoeder verwijderd) zwaar aan de pijnstillers dus ik kolfde en gooide het weg. Toen werd beebje ziek (darmen en geopereerd) en moest naar een ander ziekenhuis. Toen we na bijna 3 weken bij elkaar waren heb ik hem 4dagen gevoed, toen werd ik ziek,( verkleefde darmen) en moest ik rusten en door de fles kon ik 'mijn taak' uit handen geven. Ik heb er zelf voor gekozen maar ik baal er nog van!
Maarja, m'n 3 kleine jochies hebben me nodig en hebben nix aan een zieke mama...
succes!
groetjes,Priscilla

Hoi An,

Ik ben 26, is maar wat je jong noemt hihi. Ik vind 26 zelf niet zo overdreven jong maar als ik om me heen kijk zijn de meeste moeders toch wat ouder. Hoe oud ben jij dan?
Hoop voor je dat je nog een oplossing kunt vinden om bv te blijven geven. Hou je ons op de hoogte?

Liefs,
Marian

Die capsules haalde ik bij ons in een gezondheidswinkel (soort DA). En anders bij de Roode Roos (www.derooderoos.com) bestellen, heb je het de volgende dag in huis.
Moet je wel van het merk Solgar nemen. Ik ben zeer benieuwd, als je het gaat kopen en gebruiken...
x Marina

sorry, ik heb m'n potje erbij gepakt , het is Shatavari van Holisan!
Het verschilt namelijk wel welke je neemt. En deze kun je weer niet bij de Roode Roos krijgen.

ik ben 24 en wordt morgen 25. ik ga vanmiddag even na de da kijken of ze het hebben, en ja ik hou jullie op de hoogte. ik las net ob het borstvoedingsforum iets over pillen van domperidon iemand ervaring hiermee?

groetjes

Terug
Bovenaan