<p style="text-align: left;">Hoi dames,</p><p>al wat weken twijfel ik over de volgende kwestie maar ik vind het zoooo moeilijk om de knoop door te hakken.</p><p>inmidels geef ik drie maanden borstvoeding (soms voed ik bij met kv) maar het gaat mij soms echt tegenstaan.. het voeden opzich (soms vind ik het nog wel fijn hoor!) maar ook dat het zo tijdrovend is! Ik twijfel over of hij wel echt verzadigd is na een voeding, hij lijkt wel tevreden maar als ik hem nog wat extras aanbied met kv wil hij vaak ook nog wel, en hij was gister bij het cb iets minder in gewicht aangekomen dan zou moeten.</p><p>wat voor mij de keuze zo moeilijk maakt is dat ik wel bv wil geven maar het gaat me zo tegen staan.. ik wil best kolven maar dat kost ook weer meer tijd en je kolft toch minder dan hij zou drinken. En wat ik erg jammer vind aan het feit dat het zo tijdrovend is is dat het ten koste gaat van de speel/knuffeltijd! Zelfs als ik eerst bv geef en daarna kv.</p><p>en ik ben ook gewoon bang dat hij het gaat missen, die momentjes samen.</p><p>ik hoop dat iemand advies heeft of ervaring heeft want ik weet niet zo goed wat ik moet doen </p>