Stoppen met pil, wanneer zwanger?

Mentaal ben ik er aan toe, maar ben wel bang dat het weer mis gaat. 
Hoe ver ben jij nu Ninaapie of ben je al bevallen?

Ik was ook meteen zwanger, zonder eerst een menstruatie af te wachten. Dit is helaas wel uitgelopen op een miskraam. Ondertussen alweer 10+4 wk zwanger ?

[quote quote=10268907]Ik was ook meteen zwanger, zonder eerst een menstruatie af te wachten. Dit is helaas wel uitgelopen op een miskraam. Ondertussen alweer 10+4 wk zwanger [/quote]
Wat fijn om te lezen! Gefeliciteerd!
Had jij er toen wel een menstruatie tussen laten zitten of was je direct weer zwanger?

Dankjewel! Nou ik heb na de 1e miskraam nog een miskraam gehad. Was wel gewoon ongesteld geweesg tussendoor. Na die laatste miskraam duurde het 3 maandjes voordat ik weer zwanger was

[quote quote=10268896]Mentaal ben ik er aan toe, maar ben wel bang dat het weer mis gaat. Hoe ver ben jij nu Ninaapie of ben je al bevallen?[/quote]
Helaas heb ik daarna nog 4 miskramen gehad. Hele dikke vette pech. Het kan altijd gebeuren helaas. Gelukkig was er niks mis met me en inmiddels ben ik 15 weken zwanger. Alles verloopt super. De nipt was goed en hij groeit als kool. Alle vertrouwen in dat het nu goedkomt. Het is helaas een ongrijpbaar iets. Ik snap je angst heel erg goed. Maar helaas kan het altijd misgaan. Bij deze zwangerschap ben ik overigens ook weer direct zwanger geraakt na de vorige miskraam. Dus dat heeft er niets mee te maken. 

Jeetje wat heftig om te lezen allemaal. Je raakt gewoon het vertrouwen kwijt in je eigen lichaam, helemaal als het nog meer dan 1 keer gebeurd. Blij om te lezen dat jullie allebei nu zwanger zijn en straks jullie kindje in de armen kunnen sluiten!
Ik hoop dat 2020 ons jaar wordt :)

Terug
Bovenaan