Hee meiden, hier ook een lichte roker.
Ik was gestopt, zo'n twee maanden nadat ik met de pil was gestopt. Maar net als bontrie zit ik nu al in de 13e ronde, en ik ben een tijdje terug weer begonnen. Slecht natuurlijk. Maar ik was zo ontzettend bezig met zwanger worden (geen alcohol, niet roken, foliumzuur slikken) dat het mij een beetje begon te beheersen. Ik ben dan in oktober van vorig jaar weer wat gaan roken. En af en toe weer een glaasje wijn. De foliumzuur heb ik ook in de kast laten staan. Ik rook ook niet op mijn werk, en eigenlijk als ik alleen thuis ben ook niet. Meer op feestjes etc.
Ik kan er heel makkelijk afblijven. Nu ben ik eerst bezig met wat gewicht kwijt raken (Sonja Bakker, haha) ik ben iets te zwaar, en had het afgelopen jaar niet op mijn lijn gelet. Afvallen is slecht voor je baby dus... ik at lekker door! Met als gevolg tien kilo erbij.
Ik dwaal een beetje af van het onderwerp geloof ik. Nou ja, conclusie is dat ik niet echt ongezond leef, en dat ik, zodra ik zwanger ben, uiteraard die paar sigaretten en dat glaasje wijn zal laten staan!