stoppen met werken!

Hoi,

Tussen de middag mijn teamleidster gebeld. Ze had gelukkig veel begrip voor mijn situatie. Ze wilde nog wel voorstellen of ik op een andere afdeling voor 2 uurtjes wilde werken. Ik ga het er even over hebben met VK en dan bel ik TL donderdag op om te beslissen of ik dat ga doen. De twee uurtjes houden dan niet zoveel stress meer in, omdat het echt om het sociale contacten naar de clienten toe gaat. Ik hoef dan alleen een spelletje te spelen en koffie te schenken en dat soort dingetjes. Misschien toch wel lekker om toch nog een beetje bezig te zijn. Ik laat nog wel horen wat ik ga doen!

Hoi hoi,

Ja aan je zelf denken....
En dan druk maken omdat je wat moet zeggen op je werk om voor jezelf op te komen. En gelukkig valt het dan 100% mee wat je te horen krijgt.
Het is gewoon moeilijk om je grenzen te bepalen, zeker als je allerlei kwaaltjes hebt.
Nu het gesprek mee gevallen is, lekker genieten en rustig aan doen en ga die leuke dingen maar eens doen.
Succes er mee......

Hoi hoi,

Ja aan je zelf denken....
En dan druk maken omdat je wat moet zeggen op je werk om voor jezelf op te komen. En gelukkig valt het dan 100% mee wat je te horen krijgt.
Het is gewoon moeilijk om je grenzen te bepalen, zeker als je allerlei kwaaltjes hebt.
Nu het gesprek mee gevallen is, lekker genieten en rustig aan doen en ga die leuke dingen maar eens doen.
Succes er mee......

Hey Janne,

Fijn dat het zo goed is verlopen je gesprek. Misschien is het idd voor jezelf wel lekker dat je nog iets om handen hebt die 2 uurtjes. Overleg het idd ff met je VK. En ga idd die leuke dingetjes maar eens doen! :D
Liefs Janne van Senne:D

Terug
Bovenaan