voor mij ligt het wel anders.
Ik ben 22, bevallen 23. en ben helaas 80 tot 100% afgekeurd. (arbeidsongeschikt).
Ik mag maar 20% bijwerken en doe dat op t moment als gastouder 2 dagen van 6.45-16.00 uur.
als ik teveel verdien moet ik helaas weer inleveren....
Ik heb n lichamelijke beperking , linkerarm functioneert niet zoals t moet zijn, been ook niet maar minder last van en doe letterlijk bijna alles met 1 hand
en daarnaast heb ik ook nog epilepsie(laatste aanval 2007) dus gaat goed! even afkloppen! , onder andere door de medicatie ( die ook weer n risico hebben voor het kind waardoor ik verplicht ben moeten minderen) ben in anderhalf jaar tijd van 1500 mg naar 300 mg gegaan per dag om zwanger te mogen zijn. dus risico op n aanval is nu groter.
Ik zit nog flink te twijfelen of ik het straks lichamelijk gastouder zijn nog wel aankan met onze kleine,+ n baby van 3 maanden en een van 1,5jaar en 2.
de hele zwangerschap is voor mij natuurlijk al zwaarder als normaal ben eerder vermoeid en kan niet ver en veel lopen, het zal nog zwaarder worden ben ik bang, en dan de bevalling en daarna op de been komen ook weer.
Ik ben weekelijks goed onder controle bij de neuroloog,en of gyneacaloog en dokter.
di 6 november 2e echo en 12 wk zwanger!
Het is pittig voor me ! '''zucht'' maar krijg er iets heel moois voor terug!!!