Ben niet de enige afgekeurde zie ik al. Ook ik ben sinds 2009 volledig arbeidsongeschikt. Heb nog wel geprobeerd te werken vanaf 2007 maar het ging gewoon niet, na operatie in 2008 werd het alleen maar minder. In 2011 bevallen van zoonlief na een zware zwangerschap, hartritmestoornis werd erger, medicatie op zijn hoogst (betablokkers) met alle gevolgen vandien (zoon geboren met 28 weken, 2 kilo en ieniemienie placenta van 326 gram).
Fultime moeder dus, maar wel gedwongen door de situatie. Was zelf liever 2 dagen aan het werk geweest, even afstand even iets van mezelf doen, even (andere) mensen zien. Deze zwangerschap is weer zwaar, medicatie is bijna weer maximaal, en ik ben gesloopt, slaap dagelijks tussendemiddag tegelijk met zoontje en hoop dat hij dan 2 uur slaapt, kom werkelijk nergens meer aan toe en duik er vroeg in. Ben blij als mijn man weer thuis is zodat ik de bank op kan. Heel vervelend!
Aan de ene kant krijg je er heel veel voor terug, maar het zal ook zeker wennen zijn om fulltime thuis te zijn.