Storm op komst????

Hebben jullie ook zo verschrikkelijk last van stemmingswisselingen?? Het wordt er niet altijd gezelliger op hier sinds ik zwanger ben. Ik kan soms genadeloos uit mijn slof schieten tegen de kinderen, om mij vervolgens schuldig te voelen. Zij kunnen er immers ook niks aan doen he?! Manlief moet het pas echt ontzien, maar ja....gelukkig gaat het over;-)

hopelijk weten ze dat niet meer als de baby geboren is en we ons engelengeduld weer terug hebben hihi. de tv staat hier nu ook wat vaker aan dan normaal, toch af en toe wel handig!!

Hier ook nog 1. Pfff mijn man baalt als een stekker. Ze zeggen dat je moet gaan stralen als je zwanger bent, nou echt niet hoor. Dat is in mijn geval GELUL!!!
hahahahaha

bij mij valt het gelukkig nog mee, ben wel wat gehaaider en heb meteen mijn weerwoord klaar maar verder zit ik gelukkig niet van het ene uiterste tot het andere uiterste..
dus volgensmij mag mijn man nog best van geluk spreken al ik et zo lees..
weer iets voor de volgende keer als hij vind dat ik te fel ben hihi

Ik heb 2 extreme kanten. Of ik geef de hele tijd liefdesverklaringen hhah of hij krijgt de wind van voren.
Hij vindt het beide niet leuk, maar ach gaat wel weer over hahaha
Maar ik kan heerlijk fel zijn grinnik

Ken het en dan vooral tegen vriendlief.Soms echt te erg voor woorden.Hij zegt dan later tegen me ach lieverd het hoort erbij haha maar toch...ken het dus ook ja..baal er soms wel van.kan om kleine dingen al uit me slof schieten..pff

Terug
Bovenaan